  • Data: 2011-05-19 09:28:10
    Temat: Re: święte krowy
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:ir2kcq$bh5$1@inews.gazeta.pl...

    > Tylu kretynów piszących z błędami ortograficznymi co jest na elektrodzie
    > dawno
    > nie widziałem, Nawet na samochodach i piłce nożnej ludzie lepiej piszą.

    Nie mówię akurat o sobie że się do mnie przy..ał, bo nie to nie do mnie się
    przy...ał o błędy na allegro, tak naprawdę to też nie były to błędy
    ortograficzne lecz tylko jakaś sposób opisu przedmiotu mu nie pasował i
    zrypał człowieka),
    Czasem poza elektrodą pisuje się przecież z różnymi innymi forumowiczami i
    co rusz to skarżą się na niego. Nikt ale kompletnie nikt go tam nie lubi od
    tej strony, więc jeśli odszedł to nikt za nim tam nie tęskni.
    W ogóle co do błędów ortograficznych czy literówek to to forum nie jest
    humanistyczne więc należy traktować pewne rzeczy z przymrużeniem oka. Jak
    czytam czasem i widzę ze totalne farmazony piszą niektórzy albo wogóle nie
    czytają co się im pisze, to moderatorowi to nie szkodzi i nie ważne jest że
    to są pierdoły ale za brak przecinka lub literówkę od razu się przypier..ją.

    Marek