  • Data: 2011-05-19 10:03:17
    Temat: Re: święte krowy
    Od: slawek7 <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiesz jak znajdziesz jakąś metodę to daj znać bo za dużo sobie
    pozwalają i nie ma jak tego ukrócić.
    Pytałem o to na grupie prawnej, ale rada była taka że mogę tam nie
    zaglądać.
    Myslałem nawet że właściciel elektrody zareaguje jakoś jak pokaże
    sięprzykłady, które delikatnie mówiąc sa na granicy prawa, ale widać
    ze daje przyzwolenie na takie postepowianie.