  • 231. Data: 2021-04-26 02:32:01
    Temat: Re: szczyty głupoty
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzexs" napisał w wiadomości grup

    >No miały, a ta moja jakaś dziwna. Kiedyś u dziadka na strychu
    >wyszperałem i tak się wala przez lata.

    Moze byl kiedys taki standard wtyczki/gniazdka, potem przestal byc
    uzywany do celow energetycznych, a zaczal do radiowezlowych.

    Bo po co robic zlodziejke do warczenia glosnikiem, to nie bardzo wiem.

    J.

  • 232. Data: 2021-04-26 11:52:07
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Kiedyś wtyczki miały cieńsze bolce niż obecnie.

    -----

  • 233. Data: 2021-04-26 20:28:16
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 26.04.2021 o 01:05, sundayman pisze:
    > Właściwie, to w razie nie daj boże jakiegoś stanu wojennego, to
    > uczestnicy tej grupy powinni być internowani jako zdolni do wytworzenia
    > wszelkiego rodzaju środków bojowych, od prostych po zdalnie sterowanie.
    >
    > Ludzie - wy jesteście niebezpieczni. W tym dla siebie :)
    Jak dodam, że każdy w tamtym czasie miał umiejętność wykonania procy z
    gumy wentylowej i kawałka rozwidlonej gałęzi to postuluję wpisanie na
    listę szczególnie niebezpiecznych, którzy mogą "sprowadzić zagrożenie na
    skalę masową". Pamiętam, jak strzelało się z procy kilkunastoma małymi
    kamykami na raz, że już nie wspomnę o broni masowego rażenia, jaką
    pełnił kij z kupą.
    Jacek

  • 234. Data: 2021-04-26 22:36:34
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 26.04.2021 o 20:28, Jacek pisze:

> [...]
    > skalę masową". Pamiętam, jak strzelało się z procy kilkunastoma małymi
    > kamykami na raz, że już nie wspomnę o broni masowego rażenia, jaką

    Hmm, powinieneś jednak uwzględnić te wszystkie opowieści razem, raczej
    jako minimum możliwości co poniektórych userów grupy :) Przecież nie
    każdy będzie pisał o ekstremalnych sytuacjach :D Nie tyle, żeby się
    pochwalić maksymalną głupotą czy superszczęściem w jakimś zdarzeniu.

    Czasem sam, jak oglądam filmy na YT to dochodzi do mnie czym jest
    szczęście w głupocie lub w przypadku, bo wcześniej nawet tego nie
    zauważyłem i niekoniecznie właśnie z głupoty lecz z czystego zbiegu
    okoliczności. Taki przykład: Kiedyś, kiedy miałem jeszcze wściek na
    motocykle, wyprzedzałem TIRa, który sobie skręcał nagle w lewo. Wyszło,
    że wyprzedziłem go...pod spodem i nic się w sumie nie stało...dopiero
    jak oglądam "www.sadiscic.pl to już wiem jak to wygląda na hardzie :)

    Głupotą bym tego nie nazwał, bo TIR nie włączył kierunkowskazu a skręcał
    w polną drogę. Dopiero jak się zsumuje te zdarzenia i policzy ile tego
    było, można sobie spokojnie przyznać nagrodę Darwina albo zaliczyć na
    karb szczęścia, znacznie większy niż wygrana w Lotto :)... i
    niekoniecznie w stosunku do siebie ale również do innych, że nie polegli
    w jakiejś katastrofie z naszego powodu :)
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 235. Data: 2021-04-26 23:15:35
    Od: "Rutkowski, Jacek" <j...@w...pl>

    W dniu 4/26/2021 o 11:52 AM, ąćęłńóśźż pisze:
    > Kiedyś wtyczki miały cieńsze bolce niż obecnie.
    >

    > -----

    Chyba kiedyś były 10A a teraz 16A mają.
    Gniazdka niby są uniwersalne...

    --
    pzdr, j.r.

  • 236. Data: 2021-04-28 00:41:23
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2021-04-26 22:36, LordBluzg(R) wrote:
    (ciap)
    > było, można sobie spokojnie przyznać nagrodę Darwina
    (ciap)

    Sprawa zalanej serwerowni była "o krok" od wspomnianej nagrody.
    Tym bardziej, że element wypadku, czy nieświadomości zagrożenia nie istniał.

    W.

  • 237. Data: 2021-04-28 09:29:09
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Był okres, że w stare gniazdka nie wchodziły grube bolce nowych wtyczek.
    Obok siebie mam starą bakelitową wtyczkę z uziemieniem, cienkie bolce.
    Zdjąłem ją w latach 70-tych z jakiegoś sprzętu z lat 60-tych.
    Gniazdka nigdy nie były uniwersalne, bo zawsze jest problem uziemienia (bolec albo
    styki) - rozwiązano to wtyczkami uniwersalnymi.

    -----

  • 238. Data: 2021-04-29 20:25:31
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-04-26 o 20:28, Jacek pisze:

    > Jak dodam, że każdy w tamtym czasie miał umiejętność wykonania procy z
    > gumy wentylowej i kawałka rozwidlonej gałęzi to postuluję wpisanie na
    > listę szczególnie niebezpiecznych, którzy mogą "sprowadzić zagrożenie na
    Ale taką procą to co najwyżej ptaki można było straszyć, lepsza była no
    właśnie zapomniałem nazwy podobnie jak proca tylko zamiast gumy była
    taśma z dużą łatą na środku tam się dawało dość duży kamień, robiąc
    młynek nad głową tym kamieniem puszczało się jeden koniec taśmy i kamień
    leciał daleko, tym już można było krzywdę zrobić.

    --
    Janusz

  • 239. Data: 2021-04-30 14:18:20
    Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>

    W dniu 16.04.2021 o 21:58, ąćęłńóśźż pisze:
    > Miałem też ich zasilacz (no pudełko sześcienne) na trzy płaskie baterie,
    > do wiertareczki Piko - wszystko w gustownej czerwieni.
    >

    > -----

    ta wiertareczka w połączeniu z zasilaczem
    http://ad9bis.vot.pl/27448-large_default/zasilacz-f2
    -pradu-stalego-piko.jpg
    służyła mi do nawiercania płytek drukowanych robionych lakierem do paznokci.

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl