  • 1. Data: 2021-04-06 21:58:11
    Temat: uklad zasilacza
    Od: m <...@e...com>

    witam.
    jest sobie modul przekaznikow sterowany pilotem,
    https://pl.aliexpress.com/item/32713566439.html
    tak z ciekawosci jaki układ jest zastosowany w zasilaczu,
    moj odparowal i nie moge przeczytac moze ktos wie ?
    lnk302 to chyba nie jest bo ma pelne 8 pinow.
    pozdrawiam
    michal

  • 2. Data: 2021-04-07 11:43:12
    Temat: Re: uklad zasilacza
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2021-04-06 o 21:58, m pisze:
> [...]
    > moj odparowal i nie moge przeczytac moze ktos wie ?
    > lnk302 to chyba nie jest bo ma pelne 8 pinow.

    Według mnie trzeba:
    - zdobyć drugą sztukę, albo
    - rozrysować kawałek schematu i szukać pasującego do niego scalaka.
    P.G.

  • 3. Data: 2021-04-07 12:51:35
    Od: Janusz <j...@o...pl>

> [...]
    > moj odparowal i nie moge przeczytac moze ktos wie ?
    > lnk302 to chyba nie jest bo ma pelne 8 pinow.
    sm7015, ale wątpię czy Ci się uda samego kupić. Zastąpić też będzie
    trudno bo układ chiński i pdf też w krzakach.

    --
    Janusz

  • 4. Data: 2021-04-07 13:04:58
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-04-07 o 12:51, Janusz pisze:
    > sm7015, ale wątpię czy Ci się uda samego kupić. Zastąpić też będzie
    > trudno bo układ chiński i pdf też w krzakach.

    A tu jest
    https://pl.aliexpress.com/item/4001165287218.html

    --
    Janusz

  • 5. Data: 2021-04-07 20:01:37
    Od: m <...@e...com>

    W dniu 07.04.2021 o 12:51, Janusz pisze:
    > sm7015, ale wątpię czy Ci się uda samego kupić. Zastąpić też będzie
    > trudno bo układ chiński i pdf też w krzakach.

    Dziękuję podwójnie. Może i kupie nie spieszy się, cena jest śmiesznie
    niska, a u mnie ten moduł przepracował rok i załatwiła go burza.
    pozdrawiam.
    Michał

  • 6. Data: 2021-04-07 20:21:16
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2021-04-07 o 20:01, m pisze:

    > Dziękuję podwójnie. Może i kupie nie spieszy się, cena jest śmiesznie
    > niska, a u mnie ten moduł przepracował rok  i załatwiła go burza.

    Na zdjęciu w linku widzę chyba miejsce na warystor z zaoszczędzonym
    warystorem.
    P.G.