  • Data: 2009-09-17 18:48:41
    Temat: Re: tanie oscyloskopy cyfrowe - co warte?
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "badworm" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:15s52xyumq3bz.dlg@badworm.pl...

    > Czy oscyloskopy tego typu:
    > http://www.ndn.com.pl/katalog/goodwill/pdf/GDS-1000.
    pdf
    > są coś warte czy generalnie nawet amator powinien ich unikać?

    Miałem okazję bawić się GWinstekiem (150MHz, stołowy - głębsza obudowa od
    tego na obrazku). Po stwierdzeniu, że oscyloskop ten czasami nie zauważa
    impulsów o długości kilku us (nie wyzwalają go - jakby ich nie było) dałem
    sobie spokój. Wnioski wyciągnij sam - IMHO takie narzędzie do impulsówki
    jest nie tylko kompletnie nieprzydatne, ale wręcz szkodliwe, bo po
    "pomiarach" będziesz szukał problemu nie tam gdzie trzeba.

    e.