  • Data: 2007-11-26 22:45:53
    Temat: Re: [tktelekom - przygod ciag dalszy]
    Od: Łukasz Bromirski <1...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Gubernat wrote:

    > Poczekaj... Odpisuje (z pewnym opóźnieniem)

    :)

    Prawda jest taka, że faktycznie zostałem sam tak naprawdę i prawda
    jest też przy okazji taka, że mimo że projekt jest ważny, trafiają
    się non-stop rzeczy ważniejsze, zatem kolejka wcale tak szybko nie
    maleje. Mam jednak asa w rękawie i nie zawacham się go użyć! :)

    Przy okazji trafiają się również problemy sprzętowe, problemy z
    rzetelnością i wiele innych problemów. Ale projekt jest, trwa, niebawem
    (może przed świętami?) powinno udać się dołączyć dwa ważne ASy. Ale
    na razie cicho-sza i wracam za kurtynkę :)

    --
    "Don't expect me to cry for all the | Łukasz Bromirski
    reasons you had to die" -- Kurt Cobain | http://lukasz.bromirski.net