-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: wbudowane piloty do bram w samochodach? ( np mercerde clk)
Date: Sun, 27 Sep 2009 13:18:36 +0000 (UTC)
Organization: : : :
Lines: 22
Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
References: <h9nclm$e4v$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 87-205-36-242.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1254057516 27836 87.205.36.242 (27 Sep 2009 13:18:36 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 27 Sep 2009 13:18:36 +0000 (UTC)
X-User: zzxxccvv
User-Agent: slrn/0.9.8.1 (Linux)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:572073
[ ukryj nagłówki ]Pan Michał napisał:
> czy ktos mial stycznosc z wbudowanymi w samochodach pilotami? w mercedesie
> clk sa chyba 4 przyciski ktor mozna ponoc zaprogramowac do otwierania bramy.
> troche mnie zastanawia jak to dziala, przeciez zadne obecnie stosowane
> piloty nie sa programowane zamiennie do roznych urzadzen, wiekszosc uzywa
> zmiennego kodu. na jakiej zasadzie to dziala? sa to tylko styki, pod ktore
> mozna podpiac jakiegos pilota w wersji z kostka przylaczeniowa:) ??
Nie, w lusterku wstecznym samochodu zamontowany jest uniwersalny pilot,
który można zaprogramować do kilku różnych standardów stosowanych
w urządzeniach do otwierania bram i wrót garażowych. Również ze zmiennymi
kodami. Jak działa, tego dokładnie nie wiem (ale działa). W trakcie
programowania (klonowania) pilota każą przystawić oryginalny na odległość
5-20cm do lusterka wstecznego samochodu. Spodziewam się, że celowo
wprowadzono warunek, by moc sygnału w trakcie tego procesu była duża.
Po dalsze szczegóły instrukcja obsługi samochodu odsyła na stronę
producenta systemu -- www.homelink.com (i na infolinie (0) 08000 466 354 65
lub +49 (0) 6839 907-277).
--
Jarek
Następne wpisy z tego wątku
- 27.09.09 14:15 BartekK
- 27.09.09 19:45 Michał
- 27.09.09 20:04 BartekK
- 28.09.09 12:55 Piotr Gałka
- 28.09.09 13:03 DJ
- 28.09.09 13:23 MoonWolf
- 28.09.09 14:38 robmac
- 28.09.09 15:34 Piotr Gałka
- 28.09.09 19:45 stoowa
- 28.09.09 22:33 Marek Lewandowski
- 29.09.09 05:31 William Bonawentura
- 29.09.09 07:41 Piotr Gałka
- 29.09.09 19:06 BartekK
- 29.09.09 20:36 Adam Dybkowski
- 30.09.09 07:25 Piotr Gałka
Najnowsze wątki z tej grupy
- Mierniki poziomu glukozy (CGM, FGM)
- A Szwajcarzy kombinują tak: FinalSpark grows human neurons from stem cells and connects them to electrode arrays
- Kontrola nad prądem - sprawdź jak działa [apka - przyp. JMJ] eLicznik
- NETIA i hasło logowania
- Modulacja FM
- Najgorszy język programowania
- Kol. sukces po polsku: firma Szumisie sp. z o.o.
- Chińska Telefonia 6G - Chcą Nas Sterować Elektrycznie - Jak Kukiełki w Teatrze Lalek!!!
- RS-485 ale automatycznie dwukierunkowy
- Leżakujące SSD gubią po roku dane
- kolorowy e-paper
- Sterownik kotła CO praca PWM
- Jakie baterie A23 i LR44?
- OLED SSD1306 - degradacja?
- Który symulator AVR jest ,,prawilny"?
Najnowsze wątki
- 2025-12-11 To już efekt Żurka czy coś jeszcze GORSZEGO?
- 2025-12-11 Policjanci w mieście Łodzi zmierzą ci prędkość z błędem mniejszym niż producent w laboratorium :-)
- 2025-12-11 Warszawa => Senior Java Developer <=
- 2025-12-11 Kolejny prezent
- 2025-12-10 hameryka
- 2025-12-10 Tak im zależy na wlasnym kraju. :-(
- 2025-12-10 Czy "hipoteka przymusowa" podpada (powinna podpadać) pod ochronę immunitetem poselskim? [Ziobro]
- 2025-12-10 Żurek po raz kolejny wykazał jaki poziom reprezentuje
- 2025-12-10 Gdańsk => Microsoft Dynamics AX/365 SCM Consultant - Service & Suppor
- 2025-12-10 Rzeszów => Konsultant ERP Microsoft Dynamics 365 Commerce <=
- 2025-12-10 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-12-10 Chiny => Koordynator Produkcji / Przedstawiciel ds. rozwoju produktu <
- 2025-12-10 Przekroczenie uprawnien
- 2025-12-10 China => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-12-10 Gdynia => Przedstawiciel handlowy / KAM (branża TSL) <=




2035 rok coraz mniej realny? Europa traci tempo w wyścigu o elektromobilność