    From: "tornad" <t...@o...net>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: wiercenie otworow kwadratowych
    Date: Mon, 30 Mar 2009 04:56:29 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > Użytkownik "Tornad"
    >
    > Chyba połowy grubości.
    >
    > Robert

    Oczywiscie! Chorercia ja sie tez czasem myje, sam widzisz. Na szczescie madrej
    glowie to nie przeszkodzilo, wiec dziekuje za uwage.
    Rzeczywiscie jak to przeczytal jakis mlody adept sztuki, moglby miec trudnosci
    ze zrozumieniem opisu.
    Jako ciekawostke napisze, ze "moj" goral nie bedzie tego patentowal a to z
    tego powodu, ze jak wyfrezowal model tej kwadratowej dziury w pleksi, to go
    tknelo coby tego nie patentowac, bo mu sie Jezusek na tym krzyzu loblicol:)
    Pzdr.