  • Data: 2020-08-08 01:55:40
    Temat: Re: wynalazek potrzebny
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    sundayman pisze:

    > Opisałem działanie i sens całego układu - ten układ pomiarowy działa wg.
    > opisanego pomysłu - tu nic nie trzeba robić.

    No nie wiem, 50A płynie przez silnik i jest mierzone rezystorem 24
    miliomy. Jedyne 60W mocy strat, wot tiechnika!

    W jednym urządzeniu na przypadkowo dokładnie taki sam prąd mam shunt 500
    mikroomów (porządny, czteroprzewodowy, amerykancki), a i tak mnie te
    1.2W boli.

    > A jak to zrobić bez niej ? Chyba się nie da, ale może jakiś geniusz coś
    > wymyśli :)

    INA206? Zrób to jak ludź.

    Pozdrawiam, Piotr