    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: zabawy z dzwiekiem
    Date: Sun, 21 Jun 2009 20:20:25 +0000 (UTC)

    Pan Tomasz Wójtowicz napisał:

    > Wiesz, że mnie też to dręczy od bardzo długiego czasu. Czy ktoś
    > mógłby zorganizować nagranie tego filmu, bo sam jestem ciekaw :D

    Ja się nad tym zastanawiam od samej premiery serialu. Nagrać nie
    było jak, tak z zaskoczenia. Z powtórek tym bardziej, zwłaszcza
    że od dłuższego czasu nie mam w domu telewizora. Chociaż odcinek
    widziałem jescze gdzieś przypadkiem ze da albo trzy razy.
    Na YouTube tego nie widzę, na Google też. Jest na torrentach czy
    innych chomikach, ale jakoś nie palę się do sciągania gigabajta
    aby posłuchać sobie kilkunastu sekund od tyłu. Może ktoś ma i się
    podzieli? A jak nie ma, to może zechce sciągnąć i obejrzeć całość.
    Jak razem tak ładnie poprosimy, to pewnie ktoś pomoże.

    --
    Jarek