  • Data: 2009-09-11 19:54:49
    Temat: Re: zabezpieczenie płytki przed skopiowaniem
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <l...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Papa Smerf napisał:

    > normalnie, kładziesz pod lampę X i robisz zdjęcie:O)
    > pwenie tylko spore laboratoria i fabryki mają taki sprzęt i ludzi
    > potrafiacych to robić:O)

    Raczej specjalizowane firmy - producentowi elektroniki nie opłaca się
    utrzymywać działu reverse engineeringu - bo ludziom się tym zajmującym
    żeby utrzymali dostateczny poziom kwalifikacji trzeba zapewnić ciągłość
    pracy przy tych właśnie zadaniach - tu się nie bardzo daje przerzucać
    okresowo ludzi z działu konstrukcyjnego. I żeby nie było - wiem co
    piszę, ciut się tym zajmowałem...
    Jak chcesz to mogę ci poszukać kontaktów na wykonanie takiego zlecenia
    (choć nie od każdego zlecenie zostanie przyjętecałkiem szemrani
    zleceniodawcy są spuszczani na dev/drzewo.

    --
    Darek