    From: "Seven" <o...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: zasilacze Tatarek - prosze o opinie
    Date: Mon, 10 Aug 2009 19:08:30 +0200

    Użytkownik "QuickQvik" <q...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h5phm9$ps4$1@inews.gazeta.pl...
    Czy macie jakieś doświadczenia z zasilaczami z wrocławskiej firmy
    "Tatarek"? Mam zamiar złożyć zamówienie na krótką serię, ale wole się
    upewnić co do Waszych opinii. Chodzi mi o takie sprawy, jak
    niezawodność, zgodność z wytyczonymi parametrami, poziom tętnienia (mają
    być stabilizowane), cena.

    Tatarek zawsze uchodził za solidnego producenta. Jedyny minus to ceny,
    zawsze wyższe niż u innych, ale być może uzasadnione. Przykładowo, kiedy
    inni producenci zasilaczy do anten aby ciąć ceny stosowali polskie obudowy i
    chińskie badziewne trafka, które paliły sie co pare tyg. użytkowania,
    Tatarek konsekwentnie stosował polskie porządne transformatory.

    pzdr
    seven