    From: "Stolat" <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: zmywarka
    Date: Wed, 25 Feb 2009 08:36:30 +0100

    Użytkownik "Antoni Markowski" <t...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:gnugr2$fg2$1@inews.gazeta.pl...
    > Dziś dodzwoniłem się do serwisu. Gdy będę w mieście, gdzie ten serwis się
    > znajduje (4.03.2009), to obejrzę w instrukcji serwisowej, jak to
    > wymontować i
    > ile to kosztuje. Pewnie będzie łatwiej wymienić całą puszkę z jonitem, niż
    > ją
    > rozpołowiać i potem kleić. W necie sporo poczytałem na temat jonitów ale
    > nigdzie nie znalazłem sprzedawcy tej substancji czyli jonitów
    > amfoterycznych,
    > które są regenerowane solanką.
    > Dzięki za podpowiedzi.

    Cos mi się zdaje, że tam jest żywica jonowymienna, która zmiękcza wodę.
    Miękka wody jest dobra od mycia jak i nie osadza się kamień na elementach
    metalowych.
    Chodzi mi o coś takiego
    http://www.osmoza.com/product_info.php/cPath/73/prod
    ucts_id/305
    tutaj sprzedają całe 25l ale można to kupować w mniejszych ilościach.

    Jeżeli wkład kosztuje do do 80 zł to rzeczywiście nie warto się bawić.
    Ale coś mi się zdaje, że będzie kosztować dużo więcej.

    Pozdrawiam Michał