  • Data: 2009-08-10 11:14:10
    Temat: Re: zwiększenie mocy przyłacza - jak z przepisami?
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Mieszasz pojęcia - oni chcą Ci podłączyć 3 fazy. W Polsce, w warunkach
    > normalnych negocjacji, nie uzyskasz z jednej fazy więcej niż 5.75 kVA
    > (czyli bezpiecznik 25A).

    Mylisz się, w Piotrkowskim ZE maksymalna moc do uzyskania w instalacji 1
    fazowej to 9kW

    Cytaty z "Warunków"

    3. Moc przyłączeniowa, jako moc służąca do zaprojektowania przyłącza:
    7kW (ist. moc 4kW) - zasilanie podstawowe instalacji modernizowanej,
    instalacja 1 fazowa.

    7. Wymagania dotyczące układu pomiarowo- rozliczeniowego:
    - istniejący licznik indukcyjny..........., 1-fazowy, dwustrefowy

    8. Rodzaj i usytuowanie zabezpieczeń:
    - zabezpieczenie przed licznikiem ....... 40A
    - główne zabezpieczenie instalacji za licznikiem: wyłącznik instalacyjny
    nadmiarowy 32A........

    Dalej uważasz że mieszam pojęcia i chcą założyć 3 fazy?

    To z czego wynika wyliczona opłata 400zł skoro za przydział mocy opłata
    wynosi ponad 130zł za Kw, przy 3x7kW musiał bym zapłacić ponad 2 tysiące.

    Ja uważam że napisali bzdury i albo nie honor się komuś z nich wycofać
    albo zmuszają ludzi do wykonania projektu bo mają dolę od prywatnych
    projektantów za przysłanie im jelenia bo kto będzie czekał rok na
    darmowy projekt od ZE, od razu podtykają człowiekowi do podpisania
    papier o dobrowolnej rezygnacji z wykonania projektu przez ZE.