  • Data: 2021-02-01 00:00:46
    Temat: Re: zwykły opornik jako grzałka [OT]
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.01.2021 o 23:43, Kaczin pisze:
    [...]
    > Tak, wiem co to jonizacja i ozon, ale to nie jest odpowiedź na moje
    > pytania.
    >
    > Nawiasem mówiąc ozon jest bardzo toksyczny i nie bardzo widzę związek z
    > dobroczynnym (ponoć) wpływem jonów ujemnych.

    Jeśli założysz*, ze sól i jej przemiana fizykochemiczna na jej
    powierzchni jest naturalnym jonizatorem jonów ujemnych to tak jakbyś
    dodał 2+2 :) ale zamykamy teraz koło i wracamy do lampy solarnej, która
    ten efekt właśnie wykorzystuje co prawda w mikroskopijnej wersji ale zawsze.

    *Można to zbadać dość czułym jonizatorem, tak na początek.
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>