  • 1. Data: 2009-05-20 17:19:16
    Temat: LCD 15" problem
    Od: "GAL" <z...@g...pl>

    Jest monitor HYUNDAI LCD 15" L50S, po włączeniu zasilania zapala się na
    chwilę dioda POWER a nastepnie gasnie, i tak w kółko, jakby cos wyłączało
    zasilacz.
    Podświetlenie nie startuje.

    Sprawdziłem wszystkie kondensatory w zasilaczu i są OK.

    Co może być ? co sprawdzić?

    dzięki i pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-05-20 18:50:23
    Temat: Re: LCD 15" problem
    Od: "GAL" <z...@g...pl>

    Użytkownik "GAL" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zasilacz.
    > Podświetlenie nie startuje.
    >
    > Sprawdziłem wszystkie kondensatory w zasilaczu i są OK.

    już naprawione :)

    tranzystor w inwerterze ST8958A MOSFET miał zwarcie i wyłączał wszytko,
    przelutowałem z innej płytki od LCD samsunga i monitor śmiga

    pozdrawiam