  • 441. Data: 2014-06-10 20:34:16
    Temat: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-06-10 09:46, Myjk pisze:

    > Taaaaa. Często tak dyskutujesz sam ze sobą?

    a jak się układa drzewo postów?

  • 442. Data: 2014-06-10 20:38:14
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-06-10 09:51, Myjk pisze:
    > Może zajrzysz w końcu do tych cholernych przepisów
    > szczegółowych i przyswoisz czym jest obszar skrzyżowania? Tam są, oprócz
    > definicji torów jazdy itp., nawet rysunki odpowiednie.

    zajrzałem, ale chyba nie tam gdzie trzeba więc poprosiłem cię o
    wskazanie dokładniej gdzie mam tego poszukać, ale olałeś mnie.

  • 443. Data: 2014-06-10 20:46:05
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-06-09 12:52, Myjk pisze:

    > Niczym nowym jest, że jesteś kolejnym (obok plamy i szerszenia) który nie
    > potrafi czytać ze zrozumieniem.

    twoja mania prześladowcza jest zabawna. Nie niepokoi cię, że NIKT nie
    czyta ze zrozumieniem, że NIKT nie poddaje się twoim teoriom, że NIKT
    cię nie popiera w nich? Może to sygnał, żeby sobie przemyśleć kilka rzeczy?

    > Ja dyskutuję jak należy jeździć poprawnie i
    > bezpiecznie po drogach

    Hohoho! Mocne słowa! Ignorowanie przepisów, ignorowanie znaków,
    wyimaginowane pasy ruchu a wszystko w imię poprawności i bezpieczeństwa :D

    > Zatem odpowiadam po raz kolejny. Jeśli jakiś pajac się kręci po
    > rondzie w kółko, to ja wjeżdżając na skrzyżowanie ustępuję mu
    > pierwszeństwa. Potem wykonuję swój manewr tak żeby z nim nie doprowadzić do
    > kolizji i jadę w swoją stronę. A on niech się kręci dalej, z bogiem, nic mi
    > do tego. Oczywiście, może być tak, e trafi się dwóch pajaców co się lubią
    > kręcić po rondzie w kółko po 1000+ obrotów aż im się paliwo nie skończy i
    > któryś nie postanowi wyjechać,

    1. Co byś wtedy zrobił? Nie wjeżdżałbyś na rondo póki on by tam krążył?
    2. Co z sytuacją gdy wysepka jest po europejsku 3m w górę i nie
    zauważyłeś, że ktoś był na rondzie, on ma pierwszeństwo zjazdu czy ty
    poruszania swoim półurojonym pasem?
    3. Od którego momentu ten pas jest już urojony? Wedle życzenia czy może
    jakieś konkretne kąty i odległości?

  • 444. Data: 2014-06-10 21:09:42
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "MichaelData(R)" <s...@o...com>

    > Mam zignorować to pytanie czy wyślesz cancela?
    > Brniesz w głupotę? Tym gorzej dla BMW ze nie ma wyznaczonych pasów w
    > sensie znaków poziomych. Obowiazkiem (czego naprawde nie zrozumiałeś) BMW
    > jest ZAJĄĆ PRAWĄ strone jezdni jesli zamierza zjechać ze skrzyżowania.
    > Dlaczego zadajesz pytania na które masz odpowiedź w cytowanych art PORD?
    > Cos z Tobą nie tak?

    Czy tylko mi wydaje się, że jesteś globalnowioskowym głupkiem który nie umie
    dyskutować ?

  • 445. Data: 2014-06-10 21:19:47
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    John Kołalsky wydumał(a) w news:ln7m5r$pqc$1@mx1.internetia.pl :

    > Czy tylko mi wydaje się, że jesteś globalnowioskowym głupkiem który nie
    > umie dyskutować ?

    #primo
    W dyskusji nie zadaje sie publicznie pytań, na które odpowiedzi już
    udzielono.
    #drugie primo
    Nie stawia się spacji przed pytajnikiem.
    #trzecie primo
    Na zwróconą uwagę w błędach logiki odstępuje sie od dyskusji lub koryguje
    wypowiedź.
    #czwarte primo
    Patrz punkt pierwszy skoro chcesz dyskutować, bo jakos tego nie zauwazyłem.

    Masz coś mądrego do napisania czy tylko sobie tak pierdzielisz?

    Tak, słowo "primo" oznacza "po pierwsze", jakbyś chciał się czepiać :]

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 446. Data: 2014-06-11 08:24:28
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 10 Jun 2014 11:21:36 +0200, szerszen

    > Więc jak widzisz sytuacja nie jest dokładnie taka sama,

    Standardowo odwracasz kota ogonem i uogólniasz ku swojemu samozadowoleniu.
    Jazda jest taka sama w kwestii o której była dyskusja. Pojazd "B" wykonuje
    skręt w lewo czemu starałeś się zaprzeczyć. Różnica jest taka, że dzięki
    wyspie na skrzyżowaniu, wykonuje go bezkolizyjnie. Takie to rondo jest
    "magiczne", że, co podkreśliłem, jeśli wjeżdżają na SORO *równocześnie*
    mogą się nawet nie zobaczyć na tym skrzyżowaniu -- co nie ma miejsca na
    "kwadratowym". Poza tym i tak KAŻDY pojazd zbliżający się do skrzyżowania
    ma obowiązek odpowiednio się do manewru ustawić przed jego wykonaniem i o
    tym mówi Art. 22. (choćby dlatego, że kierowca nie ma kryształowej kuli i
    nie wie jakiego /rodzaju/ ma skrzyżowanie przed sobą, a zamiar wykazany w
    przepisach ogólnych, już ma). Ponadto, jak na kwadratowym skrzyżowaniu
    przecina pasy ruchu wyznaczone dla innego kierunku, co NIE JEST
    jednoznaczne z ich zmianą jak wtykałeś, nie zawsze ten co jest na pasie
    wymalowanym ma automatycznie pierwszeństwo co także usilnie wtykasz -- i
    ten twój "przykład" to także pokazuje.

    > oba te skrzyżowania różnią się co do zasady poruszania,

    Aha, jednym słowem dowiodłeś, że różne oznakowanie skrzyżowania wpływa na
    zasady poruszania się po nim. I po to było tyle drążenia i pisania żeby
    dojść do rzeczy oczywistej?

    > więc nie możesz mimo usilnych starań, przykładać kalki z jednego
    > na drugie.

    Jest na skrzyżowaniu skręt w lewo ("A"), jest jazda na wprost ("B"), a że
    tory jazdy się trochę różnią, to nie znaczy że nie mogę "przykładać", bo w
    pewnych warunkach tory jazdy się przetną tak jak na każdym innym
    skrzyżowaniu -- co także zaznaczyłem odpowiadając na twoje wyjątkowo
    wyrafinowane pytanie. Co więcej w obydwu przypadkach jest przecinanie
    wyznaczonych pasów ruchu przy skręcie w lewo i jeździe na wprost. Musisz to
    tylko zobaczyć swoimi krowimi (póki co) oczami.

    To że znaki inaczej określają pierwszeńśtwo ruchu było i jest oczywiste,
    ale nie o tym dyskutujemy, więc przestań znowu lać wodę, bo kotka w końcu
    utopisz.

    > Mało tego, jak widać definicja C12+A7 którą na początku
    > tak torpedowałeś i ignorowałeś, na tym prostym przykładzie
    > zaczyna mieć dla ciebie znaczenie.

    Oj bo pęknę. Nigdy nie torpedowałem definicji C-12 i A-7, "torpedowałem"
    m.in. twoją (a właściwie to tę co zajumałeś Gotfrydowi) interpretację, że
    A-7 dotyczy tylko WJAZDU na SORO, oraz że wypadek miał miejsce na wyjeździe
    (i do tej pory nie wskazałeś gdzie co się zaczyna i kończy) i tam już A-7
    rzekomo nie obowiązuje. Więc nie wmawiaj mi ponownie czegoś, czego nie
    napisałem.

    > Sam odpowiadając na pytanie dałeś dowód na to, że rondo mimi iż jest
    > skrzyżowaniem, jest specyficzne i obowiązują na nim odrobinę inne
    > zasady.

    Jak na każdym innym skrzyżowaniu które wyłamuje się znakami z kanonu
    przepisów ogólnych. Co nie znaczy, że trzeba CAŁĄ jazdę po nim wywracać do
    góry nogami, tworzyć z obszaru skrzyżowania odrębną drogę i jakieś "zestawy
    skrzyżowań", zapominając nagle, że definicja pasa ruchu nie przestaje
    działać pomimo braku oznakowania dla danego kierunku. Borze.

    > Resztę powinieneś wywnioskować sam.

    Już dawno to zrobiłem, teraz czekam na ciebie.

    --
    Pozdor Myjk

  • 447. Data: 2014-06-11 08:24:51
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 10 Jun 2014 11:44:21 +0200, szerszen

    > No jakby widział te urojone pasy, to pewnie by nie wjechał,
    > ale nie każdy kwalifikuje się do leczenia psychiatrycznego.

    Tak, te same urojone, co o nich w przepisach jest i nawet się nimi
    podpierałeś w dyskusji żeby udowodnić swoje racje. LOL

    --
    Pozdor Myjk

  • 448. Data: 2014-06-11 08:30:27
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 10 Jun 2014 10:47:08 +0200, r...@k...pl

    > Wiem, że ktoś może wydać się głupi. Ale to tylko dlatego,
    > że być może podejmuje dyskusję z kretynem.

    Zaiste, co widać na twoim przykładzie. Ale nie odpowiedziałeś na tak
    banalne pytanie, a odpowiedź jest prosta. Tak albo nie. Masz coś do
    ukrycia? Nie kręć, tylko odpowiedz. No weź. Nie bądź taki.

    > Przyjmij sobie jak chcesz i odpowiedz.

    Nie mam co przyjmować -- dla mnie nie ma znaczenia czy był to wjazd, zjazd
    czy podjazd (i fajni by było, gdybyś w końcu pojęcia którymi się
    posługujesz, a których na próżno szukać w przepisach tak ogólnych jak i
    szczegółowych, zdefiniował). Wjeżdżający na skrzyżowanie ma ustąpić
    znajdującemu się już na skrzyzowaniu i koniec. To ty twierdzisz, że ma to
    jakieś znaczenie, więc sobie z tymi faktami dyskutuj.

    > Odpowiedz sobie jak chcesz. Ale widzę, że się nie doczekam :D.

    Przecież odpowiedziałem, a że tobie się ta odpowiedź nie podoba bo nie
    potwierdza twoich głupotek, to już nic nie poradzę. Zacytuję gdybyś
    próbował mi wmawiać, że nie odpowiedziałem:

> [...]
    do tego. [...]"

    > I znowu brak odpowiedzi, tym razem nawet pytanie zostało wycięte.

    Oczywiście, bo ty tak samo jak plama i szerszeń macie wyłączność na ciągłe
    zadawanie pytań, nie ważne jak skrajnie idiotycznych, a odpowiedź musi być
    jedynie słuszna, "najmojsza". :>

    > Odpowiedz sobie jak chcesz.

    Ty zadajesz pytanie i sugerujesz w nim odpowiedź -- to sobie dyskutuj.

    > Ponieważ znowu powycinałeś pytania, to wkleję jedno
    > z nich: "A jeżeli zrobią razem 2 kółka po rondzie,

    To złamią przepisy ogólne które tego zakazują, więc twój "genialny"
    przykład nie spełnia warunków do budowania teorii o prawidłowym ruchu.

    > to Mitsu nadal będzie musiało ustępować
    > BMW miejsca jeżeli tylko BMW zechce zmienić pas?"

    Odpowiem ci na moim przykładzie, gdybym to ja się "zgubił" i znalazłbym się
    na drugim okrążeniu na rondzie. Ponieważ złamałem przepis ogólny, to z
    zachowaniem należytej, narzuconej przez inne przepisy ogólne, ostrożności,
    przejechałbym to skrzyżowanie ustępując temu drugiemu pierwszeństwa, albo
    przyspieszając jadąc przed nim tak, aby przejechać nie powodując kolizji.
    To jest tak proste, że aż oczywiste.

    > PS. Ale widzę, że sam dostrzegasz już jakie bzdury wypisujesz, skoro kręcisz z
    > odpowiedziami. Nieważne, co będziesz teraz pierdział, ważne że już zdajesz
    > sobie sprawę że nie masz racji :))).

    Tak sobie tłumocz. :>

    --
    Pozdor Myjk

  • 449. Data: 2014-06-11 08:39:15
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 10 Jun 2014 20:29:11 +0200, PlaMa

    > oj daj spokój, pionowe ukradli, zostały tylko poziome

    No tak, typowe dla takich "dyskutantów" jak ty.
    Zapodać byle gówno i próbować z tego zrobić argument.

    Czy teraz tę zrobioną przez siebie kupę rozmażesz i zarzucisz mi, że nie
    odpowiadam na twoje arcyważne pytania? Spoko, nie robi to na mnie wrażenia,
    bo nie z takimi rondoprotowaczami jak ty miałem już do czynienia. :>

    --
    Pozdor Myjk

  • 450. Data: 2014-06-11 08:40:55
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 10 Jun 2014 20:34:16 +0200, PlaMa

    > a jak się układa drzewo postów?

    W twoim poprzednim poście, gdzie prowadziłeś jakiś wymyślony przez siebie
    dialog, jest drzewo postów? Czego to się człowiek nie dowie od
    "specjalisty".

    --
    Pozdor Myjk