  • 481. Data: 2014-06-12 08:59:46
    Temat: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 12 Jun 2014 08:08:03 +0200
    Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > ROTFL Czemu chcesz stosować definicję C-12 na skrzyżowaniu plamy?

    A skąd ci się uroiło że ja chcę stosować C12 na "jego" skrzyżowaniu?

    > To po co było tyle jałowego pieprzenia?

    A to już musisz stanąć przed lustrem i zadać to pytanie ponownie.

    > Tak trudno się skupić na
    > przepisach, że musisz iść, razem z plamą, w takie absurdy by udowodnić
    > swoje racje?

    Ależ to od samego początku robimy, a przykłady były, aby uzmysłowić ci absurdalność
    twojej teori, niestety jak widać są to działania bezskuteczne, niestety.

    > My natomiast dyskutujemy (przynajmniej ja próbuję) o jeździe zgodnej z
    > przepisami, a nie o teorii jak używać przepisów by nie doprowadzić do
    > kolizji na bohomazach.

    Ech, jak widze nikt nie przetłumaczy ci że białe jest białe, a czarne jest czarne.
    Toć właśnie ci tłumaczę, że twoja jazda "zgodnie z przepisami" na prawidłowo
    oznaczonym rondzie, ale większym niż omawiane już prowadzi do absurdalnych i
    kolizjogennych zachowań. oczywiście z uporem maniaka to ignorujesz, bo jeśli fakty
    przeczą twojej teori tym gorzej dla faktów.

    > Taaaa, bo zawsze jak się należycie ustawia do manewru i ustępuje
    > pierwszeństwa pojazdowi który to pierwszeńśtwo akurat posiada to są kolizje
    > aż tylko wióry lecą!

    Niestety dla ciebie, nie każde rondo jest turbinowe, choć byś chciał. Nie ma
    przepisu, który nakazuje ci zjazd z ronda pierwszym zjazdem, jeśli wjechałeś na nie
    prawym, zatem twoje założenie że gość który pokonał 1/2 czy 3/4 ronda ma prawo
    zjechać z niego z lewego pasa, bez ustąpienia pierwszeństwa jadącemu zewnętrznym
    pasem jest najzwyczajnie bzdurna i prowadzi do kolizji.

    Bo skoro przykładasz już kalke ze zwykłego ronda do którego dochodzą jezdnie
    dwupasowe, to z prawego może jechać prosto albo skręcić w prawo, a z lewego jechać
    prosto, albo skręcać w lewo. Zatem używając tak usilnie lansowanego przez ciebie
    kalkowania jednego w drugie. Nie ma żadnego nakazu, ani zakazy dla tego co zrobił
    kierowca Mistu. Miał prawo jechać z prawego pasa prosto. Koniec i kropka.
    Nie wierzysz, to sobie rozrysuj.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 482. Data: 2014-06-12 09:05:02
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 12 Jun 2014 07:44:08 +0200
    Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > Nie próbowało, tylko przejeżdżało przez skrzyżowanie i miało pierwszeństwo.

    Miało pierwszeństwo bo jechało swoim pasem a BMW go przecinało.

    > Wszystko rozumiem, dwa pasy, jak jest zmiana pasa to trzeba ustąpić. Nie
    > trzeba ustępować jak się przecina pasy na skrzyżowaniu wyznaczone dla
    > innego kierunku i z definicji ma się pierwszeństwo ruchu na skrzyżowaniu.

    Ale tam nie ma innego kierunku, tam jest jeden kierunek dla wszystkich, nawet dla
    takich nieogarniętych kierowców ustawodawca narysował odpowiednie strzałki na znaku
    C12. Ten jeden kierunek w tym wypadku miał dwa niewyznaczone pasy i poruszanie się
    nimi wymaga przestrzeganie art. 22.

    Ale co tam, ty wiesz lepiej i masz urojone kierunki ;)

    > Że jesteś rondoprostowaczem samolubem, to tego nie pojmiesz nawet jakby ci
    > to rozrysować na karteczce.

    Dla ciebie nawet rozrysowali to na znaku stawianym przed każdym rondem. Kierunek jest
    jeden, na tym właśnie polega rondo.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 483. Data: 2014-06-12 09:05:54
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 11 Jun 2014 23:32:25 +0200
    PlaMa <m...@w...pl> wrote:

    > Ludzie! Uczę myjka czym są
    > skrzyżowania! Nie bawi Was, że dzielicie z nim drogi?

    Mnie to osobiście martwi.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 484. Data: 2014-06-12 10:03:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 11 Jun 2014 08:30:27 +0200, w <2...@m...org>, Myjk
    <m...@n...op.pl> napisał(-a):

    > "Zatem odpowiadam po raz kolejny. Jeśli jakiś pajac się kręci po
    > rondzie w kółko, to ja wjeżdżając na skrzyżowanie ustępuję mu
    > pierwszeństwa. Potem wykonuję swój manewr tak żeby z nim nie doprowadzić do
    > kolizji i jadę w swoją stronę. A on niech się kręci dalej, z bogiem, nic mi
    > do tego. [...]"

    Ten pajac nagle na rondzie ciebie dogania i nagle znajduje się z na pasie z
    twojej lewej strony. I nagle podejmuje decyzję "zdjeżdżam z ronda".
    Pakuje ci się przed ciebie na pas, zderzacie się. Czyja wina?

  • 485. Data: 2014-06-12 12:07:17
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 12 Jun 2014 10:03:36 +0200
    "r...@k...pl" <r...@k...pl> wrote:

    > Pakuje ci się przed ciebie na pas, zderzacie się. Czyja wina?

    No jak to czyja?
    Myjka, po czym grzecznie podpisuje oświadczenie i odjeżdża. Inaczej nie widzę tematu
    ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 486. Data: 2014-06-12 21:10:11
    Od: <4...@1...211011.invalid> (Tom N)

    Myjk w

    > Wed, 11 Jun 2014 16:08:24 +0200, szerszen
    > Nie próbowało, tylko przejeżdżało przez skrzyżowanie i miało pierwszeństwo.

    Czyli Ty to najzwyklejszy TROLL jesteś - wywołałeś poniższym flejma na 500
    wiadomości a teraz piszesz, że Mitsu miało pierwszeństwo:

    "Poniżej list, jaki napisał do nas kierowca Mitsubishi, czyli według sądu,
    sprawca kolizji."

    > Zapomniałeś dodać, że było na urojonym skrzyzowaniu.

    I jesz ze twierdzisz, że nie na skrzyżowaniu

    --
    'Tom N'

  • 487. Data: 2014-06-12 23:08:47
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    szerszen wydumał(a) w news:20140612120717.b52e01f3b47cedb20e0c4b65@tlen.pl :
    > No jak to czyja?
    > Myjka, po czym grzecznie podpisuje oświadczenie i odjeżdża. Inaczej nie
    > widzę tematu ;)

    Nienie, mi odpisał na taką akcję, że wina wspólna :)

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 488. Data: 2014-06-12 23:17:06
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-06-12 09:05, szerszen pisze:

    > Mnie to osobiście martwi.

    A mnie przestało zarówno martwić jak i bawić. Znudził mnie.

    Doszedłem do wniosku, ze to przekomarzające się dziecko.
    Mieliście tak kiedyś? Np.:
    - spójrz tam stoi kot
    - to nie kot! to wydra!
    - no jak wydra? Kot, głuptasie!
    - nie to wydra!
    - wydra ma inne futerko i inny ogon, to jest kot. Spójrz, nawet
    zamiauczał przed sekundą!
    - nie to wydra!

    Każdy dorosły dochodzi w końcu do wniosku, że to trochę poniżej jego
    godności przekomarzanie się z głupim bachorem i bronienie oczywistości i
    odpuszcza. Tak też robię i ja.

    Myjk żyje w swoim świecie a ja zbyt szanuję swoje zdrowie i czas by
    zagłębiać się w jego urojenia itp.. To samo radzę i Tobie.

  • 489. Data: 2014-06-13 09:34:28
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 12 Jun 2014 09:05:02 +0200, szerszen

    > Miało pierwszeństwo bo jechało swoim pasem a BMW go przecinało.

    Nie miało pierwszeństwa, bo miało znak A-7 który obligował do ustąpienia
    pierwszeństwa pojazdowi znajdującemu się na skrzyżowaniu.

    > Ale tam nie ma innego kierunku, tam jest jeden kierunek dla wszystkich,
    > nawet dla takich nieogarniętych kierowców ustawodawca narysował
    > odpowiednie strzałki na znaku C12.

    No, czekałem aż to w końcu z siebie wyrzucisz. Bardzo cisnęło?

    > Ten jeden kierunek w tym wypadku miał dwa niewyznaczone pasy

    Urojone.

    > i poruszanie się nimi wymaga przestrzeganie art. 22.

    Tak jak na każdym innym skrzyżowaniu gdy jedzie się z tego samego kierunku,
    a nie jak się kierunek, innemu pojazdowi posiadającemu pierwszeństwo na
    skrzyżowaniu, przecina. Przykład Ostrobramska x Fieldorfa dostałeś.

    > Ale co tam, ty wiesz lepiej i masz urojone kierunki ;)

    Aha, na skrzyżowaniach są urojone kierunki... Jasne.

    > Dla ciebie nawet rozrysowali to na znaku stawianym przed każdym rondem.
    > Kierunek jest jeden, na tym właśnie polega rondo.

    Rozrysowali że trzeba objechać wyspę zgodnie ze strzałkami na znaku, a nie
    w drugą stronę (pod prąd, jak to Gotfryd pokazuje) -- a jeśli jest na SORO
    jakiaś niezależna droga i posiada swój niezależny kierunek, to wskaż to w
    jakiejkolwiek definicji. Ale jasne jest że nie wskażesz, bo sobie uroiłeś
    te "fakty".

    --
    Pozdor Myjk

  • 490. Data: 2014-06-13 11:32:35
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 13 Jun 2014 09:34:28 +0200
    Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > Nie miało pierwszeństwa,

    Tia.
    Zatem napisz mi w takim razie gdzie kończy się jezdnia o której mowa w definicji A7?

    > No, czekałem

    No ja się do tej pory nie doczekałem na konkretne odpowiedzi od ciebie.

    > Urojone.

    Może dla ciebie, dla wszystkich innych są niewyznaczone.

    > Tak jak na każdym innym skrzyżowaniu gdy jedzie się z tego samego kierunku,
    > a nie jak się kierunek, innemu pojazdowi posiadającemu pierwszeństwo na
    > skrzyżowaniu, przecina.

    Ale oni sobie ty kierunków nie przecinają poruszając się po obwiedni. przecięcie
    kierunków następuje jedynie podczas wjazdu i zjazdu.

    Przykład Ostrobramska x Fieldorfa dostałeś.

    > Aha, na skrzyżowaniach są urojone kierunki... Jasne.

    Dla ciebie może tak, w końcu to ty o nich cały czas mówisz.

    > Rozrysowali że trzeba objechać wyspę zgodnie ze strzałkami na znaku,

    Narysowali _kierunek_ jazdy po rondzie, 1, słownie jeden kierunek, w jedną stronę,
    nie ma innych kierunków, dopiero manewr wjazdu na rondo, lub zjazdu z niego powoduje
    przecinanie się kierunków jazdy. Pojmij to wreszcie.

    --
    pozdrawiam
    szerszen