    From: ii <i...@o...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Rozładowałem do zera aku mimo monitoringu :-)
    Date: Sat, 28 May 2022 12:34:21 +0200

    No tak, rozładowałem. Mierzyło się napięcie, ale porzuciłem samochód a
    nie wdrożyłem powiadamiania całego świata.

    Przychodzę, nie da się otworzyć drzwi. No cóż ... kluczyk wyjmuję z
    bezkluczyka i otwieram. Nic nie świeci. Trzeba podłączyć ładowarkę.
    Ładowarka w bagażniku, nie mam pojęcia jak go otworzyć inaczej niż
    przyciskiem. Ale w sumie ... ładowarka nie potrafi ładować aku
    rozładowanych do zera to i tak nic by z tego nie było. Pożyczam więc
    ładowarkę od sąsiada. 2x droższa od mojej. Podłączam, zaświeca się 6V,
    więc już czuję, że nic z tego nie będzie. Noc poładowała i stwierdziła,
    że aku naładowany. Nie rozumie, że należy go jednak ładować do 12V. 8
    trybów ładowania, g..o jak inne. Fora tylko potwierdzają, że nie umie
    naładować rozładowanego. Wdrażam więc rozwiązanie dodatkowe, zasilacz
    laboratoryjny z ograniczeniem prądowym. Kolejnych kilka godzin, napięcie
    pod 10V. Da się otworzyć bagażnik, ale już przecież poradziłem sobie bez
    ładowarki. Na konsoli komunikat "obróć kierownicę + START". Samochód
    martwy, nie da się wystartować. Klucze do klemy w bagażniku, czyli
    jednak przydało się jego odblokowanie. Klema odkręcona, przykręcona,
    odpalony. Mierzę moduł. Bierze jednak 80mA. Coś dużo ...