  • 31. Data: 2021-01-31 12:50:51
    Temat: Re: Ryzen 5 pro 4650g
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 30.01.2021 o 23:28, Animka pisze:

    > Zapożyczone. Miałam komputer Optimusa, ale już nie z czasów Kluski.
    > Ten mój był drogi i straszny szmelc.

    No to ten nowy Optimus powinien być chyba lepszy. Ale jak go oceniać w
    pozytywach jak on robi takie numery konfiguracyjne jak wcześniej
    wspomniana pamięć RAM, czy np dodawanie do zestawu z tytułowym
    procesorem zasilacza o mocy 250W..

  • 32. Data: 2021-01-31 16:29:31
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-01-31 o 12:50, trybun pisze:

    > No to ten nowy Optimus powinien być chyba lepszy.

    To znaczy lepszy od tych Kluskowych?

    Mój pierwszy komputer-szmelc był po-Kluskowy.

    Ale jak go oceniać w
    > pozytywach jak on robi takie numery konfiguracyjne jak wcześniej
    > wspomniana pamięć RAM, czy np dodawanie do zestawu z tytułowym
    > procesorem zasilacza o mocy 250W..

    Czyli używasz komputera Optimusa. Ja już dawno o tej firmie zapomniałam.

    --
    animka

  • 33. Data: 2021-01-31 18:12:00
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 31.01.2021 o 16:29, Animka pisze:

    > To znaczy lepszy od tych Kluskowych?
    >
    > Mój pierwszy komputer-szmelc był po-Kluskowy.

    Skoro piszesz że to był szmelc,. Wyczytać także można że Kluska przez
    dość długi czas swój sprzęt składał w garażu to wnioski nasuwają się
    same - gorzej być już chyba nie mogło..

    >  Ale jak go oceniać w
    >
    > Czyli używasz komputera Optimusa. Ja już dawno o tej firmie zapomniałam.

    Nie, planuję zakup nowego kompa. Jako że samodzielny montaż z
    zakupionych części ze względu na ceny stał się abstrakcją, to zwróciłem
    uwagę na gotowy sprzęt Optimusa.

  • 34. Data: 2021-01-31 19:35:26
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-01-31 o 18:12, trybun pisze:

    > Skoro piszesz że to był szmelc,. Wyczytać także można że Kluska przez
    > dość długi czas swój sprzęt składał w garażu to wnioski nasuwają się
    > same - gorzej być już chyba nie mogło..

    Facet mial łeb. W Polsce nic wtedy nie było. Niejeden mógłby mu
    pozazdrościć.

    Powodzenia :-)

    --
    animka

  • 35. Data: 2021-01-31 23:40:51
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie daj się nabrać, pod Animkę od pewnego czasu ktoś się podszywa.

    -----

  • 36. Data: 2021-02-02 09:26:27
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 31.01.2021 o 19:35, Animka pisze:

    > Facet mial łeb. W Polsce nic wtedy nie było. Niejeden mógłby mu
    > pozazdrościć.

    Koniec końców okazało sie że to nie tak do końca miał łeb na karku..