  • 41. Data: 2021-04-23 10:53:44
    Temat: Re: SD860 za kilka stówek pierwszakom i nieco drożej w ogóle...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "trybun" s5ratg$u8d$...@g...aioe.org

    > Jak to?, przecie GG to hartowane szkło, a więc
    > przede wszystkim odporność na zarysowania.

    Odsyłam do źródeł.

    > No to napisz o swoich, z motywacjami.

    Co uzyskam tym pisaniem?

    > To że kiedyś pamięci ROM

    'Pamięć ROM' jest jak 'artykuł AGD'.
    Nadto ,,dysk'' nie jest ROMem.

    > że w telefonie jest senes jej zwiększanie do granic absurdu. 32/64GB to
    wystarczająca ilość dla zdecydowanej większości
    > użytkowników.

    Widocznie należę do mniejszości.

    > A jakieś uwagi co do różnic w wersji 4 a 5GG?

    Też odsyłam do źródeł.

    > Naród jak naród, ale ci tzw przywódcy

    Przywódców wybiera naród.

    > to jakoś tak dziwnie zawsze są z innej bajki. W założeniu maja reprezentować niby
    wole i interesy owego narodu, jednak robią
    > dokładnie odwrotnie, całe ich moce
    > przerobowe ukierunkowane na gnębienie tego narodu.

    Naród płaci za błędy popełniane przez przywódców wybranych przez naród.

    > Jest jeszcze złoto

    Złoto chyba jest miękkie.

    > i świecące kamyki. Jednak przelicznik jest prosty - najzwyklejsze aluminium to i
    tak towar droższy niż plastik.

    Być może.

    > Moja Moto pod względem czytelności w słońcu przebija wszystko co do tej pory
    miałem, a nie ma sAmoledu. Choć jak sobie przypomnę
    > to na Alcatelowi słońce też nie przeszkadzało..

    Ekran RN9P w ,,pełnym słońcu'' jest raczej bezużyteczny.

    --

  • 42. Data: 2021-04-30 03:23:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" s5u2dd$17an$...@g...aioe.org

    > Ekran RN9P w ,,pełnym słońcu'' jest raczej bezużyteczny.

    Nie jest, co już wyjaśniłem...

    --