  • 1. Data: 2022-05-15 20:33:01
    Temat: SMS domowy Orange stacjonarny
    Od: Tomasz Dąbrowski <a...@s...home.pl>

    Witam,

    Kiedyś taka usługa działała a teraz nie chce.
    Przy próbie wysłania SMSa wraca komunikat zwrotny z numeru 8888 o treści:
    Funkcja niedostępna - aktywna blokada. Słuchawka Siemens C530HX
    skonfigurowana prawidłowo - centrum SMS 80276700.

    W BOA twierdzą że nie ma żadnej blokady.
    SMSy w formie tekstowej docierają bez problemu.

    Przez dwa lata miałem usługę stacjonarną u innego operatora który nie miał
    w ofercie usługi SMS. Po powrocie do Orange SMSy nie wróciły do działania.

    Może jest jakiś kod służący do zdjęcia blokady?

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 2. Data: 2022-05-19 09:52:45
    Temat: Re: SMS domowy Orange stacjonarny
    Od: "i...@p...pl" <i...@p...pl>

    niedziela, 15 maja 2022 o 20:33:02 UTC+2 Tomasz Dąbrowski napisał(a):

    > Przez dwa lata miałem usługę stacjonarną u innego operatora który nie miał
    > w ofercie usługi SMS. Po powrocie do Orange SMSy nie wróciły do działania.

    Zapewne po przeniesieniu jesteś na platformie VoIP, a tu z SMS-ami mogą być problemy.
    Ircys

  • 3. Data: 2022-06-26 07:39:49
    Od: Tomasz Dąbrowski <a...@s...home.pl>

    i...@p...pl <i...@p...pl> wrote:

    > Zapewne po przeniesieniu jesteś na platformie VoIP, a tu z SMS-ami mogą być
    problemy.
    > Ircys

    W dalszym ciągu mam tradycyjną linię POTS. Nie mam internetu na linii
    telefonicznej.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek