  • 11. Data: 2020-07-26 13:08:21
    Temat: Re: SUV do miasta
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 26-07-2020 o 11:09, cef pisze:

    > No przecież napisał obszernie w pierwszym poście.

    Nie bardzo właśnie wynika z niego co potrzebuje.
    Po wyjaśnieniach, problemem do ustalenia jest tylko wielkość bagażnika.
    Małe suvy nie zmieszczą 4 walizek i skrzynki na jabłka.
    Z kolei normalne (niskie) auta są mało praktyczne poza asfaltem.

  • 12. Data: 2020-07-27 15:44:21
    Od: adam <a...@a...pl>

    Wydaje ni się, ze u Ciebie prześwit jest ważny. Ponadto napęd na drugą
    oś jeśli piach lub błoto i można się zagrzebać.
    Najniższe punkty to osie, miska olejowa, przedni dolny spojler.
    Suwy mają zwykle większy prześwit, ale nie wszystkie maja napęd 4x4.
    Kodiaq ma chyba 19 cm, więc szału nie ma.

  • 13. Data: 2020-08-12 16:19:12
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-07-26 o 01:32, Bolko pisze:

    > Czy są jakieś alternatywy których nie wiedzę?

    Np. Golf/Passat Alltrack lub jeśli ma być Skoda to Skoda Octavia Scout.
    Można pojechać polną drogą bardziej niż zwykłym, a nie ma tego przerostu
    formy nad treścią charakterystycznego dla SUVów.

  • 14. Data: 2020-08-12 16:22:41
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-07-26 o 10:00, Bolko pisze:
    > Potrzebuje kupić
    > Nowe auto.
    > Cena: 100+ netto
    > Cztery osoby: ja 192 cm dwóch synów rośnie plus żona
    > Rocznie ok 20 kkm
    > Benzyna może automat
    > kombi ewnentualnie hatchbag
    > bagażnik na cztery walizki plus skrzynkę na jabłka (na buty po zawodach)
    >
    > Auto będzie jeździć po Krakowie codziennie
    > plus na A4 cztery godziny w miesiącu
    > plus nad morze/góry/pogrzeb/wesele kilka razy do roku
    > plus ekstra wyjazdy do lasu które opisałem powyżek (ok 30 razy w roku).

> [...]

    Jak już wspomniałem obok, dlaczego by nie Golf Alltrack - ?
    4 osoby z bagażami wchodzą elegancko, na autostradzie będzie jechał
    lepiej niż SUV, a na polnej drodze będzie wisiał wyżej niż zwykłe kombi.