    From: Arni <a...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: SUZUKI DR 750 Big problem POMOCY!
    Date: Mon, 31 Oct 2011 21:37:43 +0100

    zefir pisze:

    > Jest jakiś konkurs na stetryczałego superprecla, a ja nic nie wiem?
    > Delimiter sobie popraw, stróżu czystości formy.

    czemu stertyczałego?
    fakt, wyrosłem juz z rzucania sie na kazdy temat ale niezaleznie od
    wieku i doswiadczenia po prostu nie lubie jak ktos wpada z przekazem:
    mam was w dupie ale pomózcie. Nie chodzi zeby ktos błagał o pomoc tylko
    wykazał odrobine starania, ze odpowiedz chce otrzymac. Jak mam mu pomóc
    kiedy nie daje rady preczytac o co mu chodzi? Jakby nie patrzył mamy pl.
    w nazwie wiec piszemy po polsku. Swoja droga to ja wspolczuje ofiarom
    giertychowej matury, czatów, forumów, fejsbuków i innych ogłupiajacych
    zjawisk. Bo oni nawet nie wiedzą, ze mozna komunikowac sie inaczej.
    Ubogośc słownictwa, formy, pojęć. Po prostu biedacy. ale myślą ze są cool.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"