  • 61. Data: 2021-01-08 08:03:07
    Temat: Re: Samochód dla biednych i dla bogatych też
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 08.01.2021 o 00:54, J.F. pisze:

    > Nie, ale jakby sie pojawil, to bylbym gotow:-)
    > Moglbym tez eksperymentowac z grafika komputerwa, czy grami.
    > Wiec doplacilbym ... ale nie mam juz wyboru.

    Ależ kontentu 3D jest zatrzęsienie. I to znacznie lepszego niż jakiś
    głupi TV 3D. Kup sobie okulary 3D do Playstation albo do PCta.

    Niesamowite wrażenia gwarantowane. TV 3D przy tym to lipa...

    --
    MN

  • 62. Data: 2021-01-08 09:46:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    > Na zielonych :-)

    Oni nie lubią elektrowni wodnych. Bo rybki nie mają jak płynąć.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 63. Data: 2021-01-08 09:49:20
    Od: K <n...@e...com>

    On 07/01/2021 23:52, kk wrote:

    > 10 lat temu, jak kupowałem tv 3d, twierdzili, że za 10 lat wszystko
    > będzie 3d i telewizory nie będą wymagały okularów.
    >
    > Czy dzisiaj nie jest tak z elektrykami?

    Jest ale o ile aktualna technologia jest chujowa o tyle odejscie od
    spalinowych jakie dzisiaj znamy jest nieunikniona.

  • 64. Data: 2021-01-08 11:11:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 5 Jan 2021 16:38:10 +0100, kk napisał(a):
    > Taki trochę Smart tylko, że elektryczny i wolny
    > 1,65 mln jenów to ok 60 tys. zł
    > Jak kogoś nie stać na prawdziwy samochód to ...

    Jako drugi samochod do miasta ... moze by i sie nadal, ale w Japonii
    to czesto nie ma miejsca na pierwszy ...

    No i dzieci do przedszkola czy szkoly tym nie podwiezies.

    > No i przez 10h może działać jako UPS. Mógłbym go postawić przy domu by
    > mi go zasilał nocą. Gdybym miał dom i solary.

    Taa ... ciekawe jak to z trwaloscia baterii i czy traktowanie jak UPS
    sie oplaca ...

    > No i pandemia musiałby
    > potrwać bym nie musiał nim jeździć do pracy gdzie mi nie chcą gniazdka
    > udostępnić. :-)

    Wymienne baterie ... i moze moglbys prace zasilac solarami z domu.
    Oczywiscie za oplatą ;-)

    Choc w sumie ... kablami chyba lepiej, tylko ze w Japonii ponoc kabli
    brakuje ...

    > http://niusy.pl/@auto-swiat.pl/ad0

    J.

  • 65. Data: 2021-01-08 11:14:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 8 Jan 2021 09:46:53 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Oni nie lubią elektrowni wodnych. Bo rybki nie mają jak płynąć.

    A wiatraki ptaki zabijaja i halasuja ?

    Ale gejzery sa dobre ?

    P.S. fajny pomysl - Tesla valve w charakterze drogi dla ryb.

    J.

  • 66. Data: 2021-01-08 11:41:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 8 Jan 2021 08:03:07 +0100, Marcin N napisał(a):

    > Ależ kontentu 3D jest zatrzęsienie. I to znacznie lepszego niż jakiś
    > głupi TV 3D. Kup sobie okulary 3D do Playstation albo do PCta.

    No ale mam laptopa ...

    > Niesamowite wrażenia gwarantowane. TV 3D przy tym to lipa...

    No nie wiem - w sklepie na demo sie zachowalem jak pierwsi widzowie w
    kinie i tez sie uchylilem przed nadjezdzajacym pociagiem :-)

    Tak czy inaczej - przy cenie TV ok 1500zl, doplacilbym te 200 za model
    3D.
    Ale juz nie doplace - producenci zrezygnowali.
    Ciekawe ... czyzby w produkcji kosztowalo ich to wiecej niz 200zl ?

    J.