  • 51. Data: 2021-01-07 17:33:41
    Temat: Re: Samochód dla biednych i dla bogatych też
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.01.2021 o 16:59, nadir pisze:

    > Czy gdzieś, ktoś, tu użył wobec właścicieli elektryków, modnego
    > ostatnio, #wypierdalać? Dla Ciebie elektryk jest lepszy, a dla innych
    > nie, gdzie tu hejt?

    Koniu albo jest trolem, co wcześniej lubił trigerować innych, że lubi
    zapierdalać więc z drogi kapelusze, a teraz udaje że kupił elektryka i
    po odkryciu, że przy zapierdalaniu szybko znikają akumulatory odkrył w
    sobie duszę kapelusza. no i dla odmiany trigeruje ludzików, że jak nie
    kochasz elektryków to jesteś niby hejterem.

    --
    Shrek

  • 52. Data: 2021-01-07 18:16:06
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Czyli mamy zaciskać pasa i więcej pracować, żebyś Ty w booking-u miał
    > więcej opcji do wyboru?

    Nie - żeby nie musieć pisać zawistnych postów o elektrykach, tylko też
    sobie kupić.

    > Czy gdzieś, ktoś, tu użył wobec właścicieli elektryków, modnego
    > ostatnio, #wypierdalać? Dla Ciebie elektryk jest lepszy, a dla innych
    > nie,

    A czy ja piszę w każdym wątku o smrodowozie, że smrodowóz jest gorszy i
    na poczekaniu wymyślam dlaczego?
    Dając tak bzdurne argumenty, że głowa mała, choćby z tego powodu, że nie
    mam pojęcia o czym piszę?

    Nie?
    Ciekawe dlaczego?

  • 53. Data: 2021-01-07 18:59:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 6 Jan 2021 22:32:12 +0100, kk napisał(a):

    > Kiedy to właśnie w realnym tak jest. Producenci mogą sobie wymyślać
    > telewizory 3D albo inne pierdoły aż klienci przyjdą do sklepów.

    kiedy ja bym chetnie kupil 3D za niewielka doplata ... ale producenci
    stwierdzili, ze nie warto ...

    J.

  • 54. Data: 2021-01-07 19:14:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 5 Jan 2021 23:40:57 +0100, nadir napisał(a):

    > To na kogo mam zagłosować żebyśmy prąd produkowali z gejzerów czy spadku
    > wody?

    Na zielonych :-)

    J.

  • 55. Data: 2021-01-07 19:52:45
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-01-07 o 18:16, Cavallino pisze:

> [...]
    > na poczekaniu wymyślam dlaczego?
    > Dając tak bzdurne argumenty, że głowa mała, choćby z tego powodu, że nie

    Żeby cię śmiechem nie zabili.

    Pozdrawiam

  • 56. Data: 2021-01-07 23:12:51
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2021-01-07 18:59, J.F. wrote:

    > kiedy ja bym chetnie kupil 3D za niewielka doplata ... ale producenci
    > stwierdzili, ze nie warto ...

    To jak z elektrykiem kilka lat temu.

  • 57. Data: 2021-01-07 23:40:28
    Od: K <n...@e...com>

    On 07/01/2021 17:59, J.F. wrote:

    > kiedy ja bym chetnie kupil 3D za niewielka doplata ... ale producenci
    > stwierdzili, ze nie warto ...
    >
    > J.

    A masz kontent 3D?

  • 58. Data: 2021-01-07 23:49:15
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 07.01.2021 o 23:40, K pisze:

    > A masz kontent 3D?

    Ja mam tv 3d, było za niewielką opłatą.

    Tylko kontentu nie ma.

    O dziwo, w kinach jest. Widać w kinie człowiek bardziej chętny założyć
    te okulary i siedzieć nieruchomo, skoro i tak siedzi. :)

    MJ

  • 59. Data: 2021-01-08 00:52:51
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2021-01-07 23:49, Michal Jankowski wrote:

    > Ja mam tv 3d, było za niewielką opłatą.
    >
    > Tylko kontentu nie ma.
    >
    > O dziwo, w kinach jest. Widać w kinie człowiek bardziej chętny założyć
    > te okulary i siedzieć nieruchomo, skoro i tak siedzi. :)

    10 lat temu, jak kupowałem tv 3d, twierdzili, że za 10 lat wszystko
    będzie 3d i telewizory nie będą wymagały okularów.

    Czy dzisiaj nie jest tak z elektrykami?

  • 60. Data: 2021-01-08 00:54:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 7 Jan 2021 22:40:28 +0000, K napisał(a):

    > A masz kontent 3D?

    Nie, ale jakby sie pojawil, to bylbym gotow :-)
    Moglbym tez eksperymentowac z grafika komputerwa, czy grami.
    Wiec doplacilbym ... ale nie mam juz wyboru.

    Oni chca mi wcisnac 4k, gdzie tez nie mam kontentu, albo jakies "super
    kolory", gdzie mam mieszane uczucia, albo Smart, ktory jakos szybko
    sie degraduje :-)

    U mnie dochodzi jeszcze jeden czynnik - okulary nosze, wiec 3D z
    okularkami jest uciazliwe ... a i tak bym chetnie kupil, o ile nieduzo
    drozszy..

    J.