  • 91. Data: 2023-02-06 20:13:04
    Temat: Re: Samochody elektryczne na wesoło
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.02.2023 o 20:05, io pisze:

    > No dokładnie.

    O nie, nie - sam się wpierdoliłeś, że smog jest w mroź ne dni:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 92. Data: 2023-02-06 21:28:18
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 04.02.2023 o 14:14, nadir pisze:
    > W dniu 04.02.2023 o 13:04, ąćęłńóśźż pisze:
    ...>

    > Rozumiem, że nie będziesz miał też nic przeciwko temu, żeby właściciele
    > SUV-ów za taki podatek wywalczyli sobie szersze miejsca parkingowe w
    > miastach. No i oczywiści zwrot lub obniżenie podatku gdy na miejscu dla
    > SUV-a zaparkuje Smart czy jakaś inna popierdółka?

    Pomysł ma sens. Ludzie wreszcie zaczęliby kupować mikrokary. Opłata za
    powierzchnię, długość ma takie samo znaczenie. Przy czym to jest opłata
    a nie podatek, skoro w zamian za parkowanie. I byłoby małych miejsc
    więcej niż dużych.

    > A tego to już powinni pilnować sami właściciele stacji benzynowych. Albo
    > wolą zarabiać na sprzedaży paliw albo na garmażerce?

    No to tak samo jak zarządcy parkingów. Zapłacisz kilka razy więcej za
    SUVa niż za mikrokara to Ci się odechce ... parkować na mieście.

  • 93. Data: 2023-02-06 21:28:53
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 05.02.2023 o 11:37, Shrek pisze:

    > Akurat w bełchatowie nie pachnie bo tam głownie CO2 z komina i para
    > wodna a chłodni kominowej którą ekolodzy mylą z kominem się wydobywa.
    > Zresztą prawie tak jak ze sprawnej spalinki nie mówiąc już o LPG -
    > kiedyś wpadliśmy na pomysł, żeby sprawdzić czujniki CO w garażu i po
    > prostu odpaliliśmy moją starą hondziawkę - włączyły się po 5 minutach,
    > ale dalej nie było nic czuć na zapach więc twierdzenia o śmiedzących
    > spalinkach to między bajki - śmierdzą te zepsute.

    Co ma CO2 do emisji spalin?

  • 94. Data: 2023-02-06 21:29:35
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

> [...]
    > dorzucić dla SKP obowiązek wąchania jak pachnie tam gdzie emitują
    > elektryki czyli np w Bełchatowie i jak dzisiaj smog tam, to nie

    Chcesz wyliczać producentowi paliw i energii ile emitują przy tej
    produkcji i obciążać tym kierowców?

  • 95. Data: 2023-02-06 21:30:20
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 05.02.2023 o 11:21, Shrek pisze:

    > Przede wszystkim znaczna część mieszkańców miast nie ma garaży, więc
    > jest to realny problem gdzie się naładować - ale to podobno hejterstwo:P

    Dlatego twierdzę, że elektryki lepsze są na wieś, gdzie każdy ma własne
    gniazdko.

  • 96. Data: 2023-02-06 21:53:38
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 04.02.2023 o 21:31, Shrek pisze:

    > Jak się zmieni tak, że da się zatankować na następne 500km w pięć minut
    > z płaceniem to będzie o czym rozmawiać. Na razie nie ma.

    O czym i z kim? Przeciętny ludzik do elektryka potrzebuje zwykłego
    gniazdka w garażu.

  • 97. Data: 2023-02-06 21:56:10
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    > Przede wszystkim znaczna część mieszkańców miast nie ma garaży, więc
    > jest to realny problem gdzie się naładować - ale to podobno hejterstwo:P

    No to będą jeździli ładować się na stację.

  • 98. Data: 2023-02-06 21:59:53
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 05.02.2023 o 12:23, nadir pisze:

    > Po co się tak udręczać na raty? Od razu zlikwidujmy miejsca parkingowe w
    > miastach albo wręcz zakażmy wjazdu do nich.

    Ja bym zakazał na wsi by mi nie smrodzili.

  • 99. Data: 2023-02-07 06:16:35
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-02-06 o 21:29, io pisze:

    > Chcesz wyliczać producentowi paliw i energii ile emitują przy tej
    > produkcji i obciążać tym kierowców?

    Widziałem setki takich wyliczanek - gdyby doliczyć wszystkim,
    to nawet rower by się nie ostał.

  • 100. Data: 2023-02-07 06:18:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.02.2023 o 21:28, io pisze:

    > Co ma CO2 do emisji spalin?

    To że spaliny składają się głównie z CO2 i H2O.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!