  • 21. Data: 2020-09-20 17:30:35
    Temat: Re: Samouszczelniacze do opon
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-09-19 o 14:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik T. k...@i...pl ...

    > Sznurkiem czyli bez zdejmowania opony?
    > I bez wywazania?

    Było ze zdejmowaniem, bez wyważania. Ale to zależy od warsztatu i
    klienta - jak chcesz, to wyważą i policzą dychę za wyważenie.
    T.

  • 22. Data: 2020-09-20 18:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik T. k...@i...pl ...

    > Było ze zdejmowaniem, bez wyważania. Ale to zależy od warsztatu i
    > klienta - jak chcesz, to wyważą i policzą dychę za wyważenie.

    Zawsze sie dziwiłem z czego wynika to ze warsztaty licza osobno
    wywazanie.
    Zawsze myslałem ze to taka strategia matergindoda zeby sugerowac nizszy
    koszt...
    A jednak sa klienci ktorzy chca bez wywazania... ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "W demokracji wolno głupcom głosować,

  • 23. Data: 2020-09-20 19:27:34
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-09-20 o 18:59, Budzik pisze:
> [...]
    > koszt...
    > A jednak sa klienci ktorzy chca bez wywazania... ;-D

    Odcinek sznurka długości kilku cm nie waży praktycznie nic. Więcej może
    ważyć grudka błota na feldze...
    T.

  • 24. Data: 2020-09-20 19:36:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.09.2020 o 19:27, T. pisze:

    > Odcinek sznurka długości kilku cm nie waży praktycznie nic. Więcej może
    > ważyć grudka błota na feldze...

    OK - ale było ze zdejmowaniem.

    --
    Shrek

  • 25. Data: 2020-09-20 20:37:04
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    To Ty tyle lat jeździsz lokomotywą? ;-)

  • 26. Data: 2020-09-20 20:43:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik T. k...@i...pl ...

    > Odcinek sznurka długości kilku cm nie waży praktycznie nic. Więcej
    > może ważyć grudka błota na feldze...

    Ale opona jest inaczej załozona na feldze...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

  • 27. Data: 2020-09-20 22:59:34
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-09-20 o 20:43, Budzik pisze:
    > Użytkownik T. k...@i...pl ...

    > Ale opona jest inaczej załozona na feldze...

    Ale było zdjęcie koła, a nie opony z felgi. Nikt się tak nie bawi...
    T.

  • 28. Data: 2020-09-21 09:55:08
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-09-20 o 22:59 +0200, T. napisał:
    > Ale było zdjęcie koła, a nie opony z felgi. Nikt się tak nie bawi...

    Jakoś 2 lata temu jechałem do wulkanizacji z kołem (nie swoim) od SUVa.
    Pan bez zastanowienia zdjął oponę, coś tam przy dziurze dziubał,
    wymienił wentyl, wysmarował, a potem wszystko złożył, wyważył i oddał.
    Koszt 16.50 Eur netto. Nie znał tej sznurkowej technologii czy jak?

    Mateusz

  • 29. Data: 2020-09-21 11:24:29
    Od: "T." <k...@i...pl>

> [...]
    > wymienił wentyl, wysmarował, a potem wszystko złożył, wyważył i oddał.
    > Koszt 16.50 Eur netto. Nie znał tej sznurkowej technologii czy jak?

    Może tak szybko to zrobił, że nie zdążyłeś zauważyć? :-)
    To trwa ok. 30 sekund... Sam napisałeś, że coś przy dziurze dłubał, a od
    samego wysmarowania opony nie uszczelnisz...
    T.

  • 30. Data: 2020-09-21 11:52:56
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-09-21 o 11:24 +0200, T. napisał:

    > Może tak szybko to zrobił, że nie zdążyłeś zauważyć? :-)

    Wszystko możliwe, bo i niespecjalnie patrzyłem mu na ręce.

    > To trwa ok. 30 sekund... Sam napisałeś, że coś przy dziurze dłubał, a
    > od samego wysmarowania opony nie uszczelnisz...

    Wysmarowanie to tak przy okazji, tak jak wymiana wentyla. Koszt widać
    pomijalny, więc robią spontanicznie. Z tym dłubaniem natomiast, choć
    nie wiem co dokładnie tam dłubał, to na pewno dłubał od strony
    wewnętrznej opony. Przypuszczam, że po prostu jakiś klejący kołek
    wsadził. No ale stąd moje pytanie: skoro da się wykonać naprawę w 30s
    sznurkiem, to dlaczego ten mój męczył się dobre 15 minut? Tylko z chęci
    zarobku? Przy tak śmiesznej cenie to chyba nie, oni raczej ze sprzedaży
    opon żyją.

    Mateusz