  • 11. Data: 2020-07-16 18:31:25
    Temat: Re: SanDisk = problemy
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 16/07/2020 18:27, PiteR wrote:
    > "ADATA UVI50/32GB"
    > Widać większość szybszych się grzeje.

    Jak transmitują dane to jestem w stanie pojąc. Ale one się grzeją
    wsadzone do gniazdka. Ten sam problem ma Transcend (USB3->SD), grzeje
    się nawet bez karty SD :)

    Ot, zwykłe dziadostwo, jakiego na tony dzisiaj.

  • 12. Data: 2020-07-16 19:16:57
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jestem BARDZO zadowolony z takiego (no może nie jest mikrusem):
    www.amazon.com/PNY-Turbo-128GB-Flash-Drive/dp/B00FE2
    N1WS
    ale ponoć dzisiejsza produkcja już nie taka dobra jak sprzed kilku lat (kupowałem w
    2014 r., aż trudno uwierzyć).

    Adata ue700Pro 128GB też mam, i wolę tego PNY, robiłem testy:

    PNY Turbo 128GB (P-FD128GTBOP-GE):
    Writing speed: 46.5 MByte/s
    Reading speed: 97.5 MByte/s

    Adata ue700 Pro 128GB:
    Writing speed: 39.7 MByte/s
    Reading speed: 89.9 MByte/s

    -----
    > Szukam niezawodnego pendrive który ma zapis choć 40MB/s > jest stabilny i
    niezawodny, nie nagrzewa się w porcie 3.0 > i nie wysuwa

  • 13. Data: 2020-07-17 10:26:26
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 16/07/2020 09:47 AM, PiteR wrote:
    > SanDisk największe g pod słońcem.
    > Obchodzić wielkim łukiem.
    >
    > SanDisk the biggest shit on this planet.
    > Unreliable and risky for your data.
    > Avoid at any cost. Stay away.

    A probowales skontaktowac sie z Sandiskiem?
    Mi kiedys wymienili micro sd po prawie dwoch latach. Na ich koszty wyylki w
    dwie strony.
    Potrzebujesz tylko dowod sprzedazy i numer seryjny.
    Wszystkie sandiski u mnie chodza 80 - 90 MB/s (odczyt)

  • 14. Data: 2020-07-17 15:46:06
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:rerqs3.6mk.1@outspace.org>
    user 2late pisze tak:

> [...]
    > wyylki w dwie strony.
    > Potrzebujesz tylko dowod sprzedazy i numer seryjny.
    > Wszystkie sandiski u mnie chodza 80 - 90 MB/s (odczyt)

    Kupiłem na Amazonie więc nie ma problemu z oddaniem ale zostawię go na
    sterowniki. Popytałem znajomków też im się 3.0 grzeją w bezczynności.

    Za to teraz już kupię nie pendrive a dysk ssd 2.5 i będzie spokój.

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 15. Data: 2020-07-17 21:16:53
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-07-17, PiteR <e...@f...pl> wrote:
> [...]
    > sterowniki. Popytałem znajomków też im się 3.0 grzeją w bezczynności.
    >
    > Za to teraz już kupię nie pendrive a dysk ssd 2.5 i będzie spokój.

    To lepiej kup m.2 lub mSATA i stosowną obudowę.

    --
    Marcin

  • 16. Data: 2020-07-17 22:14:01
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-07-16 o 19:16, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > (kupowałem w 2014 r., aż trudno uwierzyć).
    >
    > Adata ue700Pro 128GB też mam, i wolę tego PNY, robiłem testy:

    Jakiś dziwny ten Adata masz, moja UE700 64GB (nie jest to Pro) w/g
    CrystalDiskMark osiąga ponad 200MB/s odczyt i zapis 90MB/s na w sumie
    nienajnowszym laptopie z intelem 7 generacji.

    --
    Irokez

  • 17. Data: 2020-07-17 22:28:38
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:FOmQG.93230$lz3.46827@fx37.ams1>
    user Marcin Debowski pisze tak:

    > To lepiej kup m.2 lub mSATA i stosowną obudowę.

    Dlaczego lepiej?

    Adaptery sata -> usb już mam. Nieporęczność tego zestawu
    nie jest ważna bo tego nie noszę.

  • 18. Data: 2020-07-17 22:47:25
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie ma takiego testu jak cytujesz.
    CDM bada transfery dla różnych wielkości plików, a Ty sobie wybrałeś
    najkorzystniejsze.
    Mój PNY Turbo według CDM jest nieco szybszy (130/60 MB/s) od ue700Pro dla
    sekwencyjnych operacji (r&w) na dużych plikach, ale przy
    losowym zapisie małych plików (random write) jest wg CDM aż sto razy (!!!) wolniejszy
    od Adaty, a wg ATTO praktycznie podobny.
    Programy testujące nie są miarodajne, ale trend powinien się zgadzać.

    -----

  • 19. Data: 2020-07-17 23:07:26
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    ?

    > CDM bada transfery dla różnych wielkości plików, a Ty sobie wybrałeś
    > najkorzystniejsze.

    Zgadza się. Sekwencyjny.
    Nie wiem co podałeś więc ciężko się odnieść, ale PiteR ma jakiś punkt
    zaczepienia. Jest ponad 40MB/s

    > Mój PNY Turbo według CDM jest nieco szybszy (130/60 MB/s) od ue700Pro
    > dla sekwencyjnych operacji (r&w) na dużych plikach, ale przy losowym

    Ja mam takich akurat mało

    > zapisie małych plików (random write) jest wg CDM aż sto razy (!!!)
    > wolniejszy od Adaty, a wg ATTO praktycznie podobny.

    a właśnie małe pliki to priorytet dla mnie.
    Dlatego używam cały czas Goodram 1GB. Mało który współczesny pendrive
    osiąga taką prędkość zapisu drobnicy ja ten 15-letni Goodram.

    --
    Irokez

  • 20. Data: 2020-07-18 01:22:30
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:XnsABFDDA7AA8BEBPanElektronik@127.0.0.1>
    user PiteR pisze tak:

    > Dlaczego lepiej?
    >
    > Adaptery sata -> usb już mam. Nieporęczność tego zestawu
    > nie jest ważna bo tego nie noszę.

    acha już wiem ;)

    1. będzie 2x szybciej na porcie C

    https://www.youtube.com/watch?v=dTbx2viyrrQ