  • 21. Data: 2020-07-18 08:23:28
    Temat: Re: SanDisk = problemy
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-07-17, PiteR <e...@f...pl> wrote:
    > in <news:XnsABFDDA7AA8BEBPanElektronik@127.0.0.1>

    > acha już wiem ;)
    >
    > 1. będzie 2x szybciej na porcie C
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=dTbx2viyrrQ

    Przede wszystkim małe to jest. 1/2-1/3 2.5" ssd w zalezności od "form
    factor". A zalet więcej, choćby to usb-c z większą prędkością.

    --
    Marcin

  • 22. Data: 2020-07-18 11:58:35
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Procek raczej nie ma nic do rzeczy, bo przy wszelkich transferach dyskowych
    obciążenie CPU to jakieś ułamki procenta.
    Natomiast może mieć znaczenie "generacja" płyty głównej (u mnie Sata-II) i układu
    obsługującego gniazda USB 3.0.
    Do tego kwestia włączonego lub wyłączonego buforowania (cache).

    -----

  • 23. Data: 2020-07-18 23:04:35
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 18/07/2020 12:22 AM, PiteR wrote:
    > in <news:XnsABFDDA7AA8BEBPanElektronik@127.0.0.1>

    > acha już wiem ;)
    >
    > 1. będzie 2x szybciej na porcie C
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=dTbx2viyrrQ

    Ostatnio 2 razy w ciagu kilku dni byly jakies promocje jednodniowe na
    amazonie, m.in. kart micro sd 1 TB lub 512 GB

  • 24. Data: 2020-08-04 18:22:45
    Od: a...@i...pl

    W dniu czwartek, 16 lipca 2020 16:31:03 UTC+2 użytkownik heby napisał:

    > Mam kilka ADATA 32/64GB USB3.
    >
    > a) grzeją się jak głupie (do tego stopnia że nie działaja z OTG telefonu
    > z powodu poboru prądu), dodatkowo grzeją się bez dostepu do danych. Ot,
    > wersja na zimę.
    >
    > b) obudowa plastikowa, ale bardziej szklana, upadek z około 30 cm na
    > panele spowodował że 2 rozsypały się w proszek.
    >
    > Obawiam się że samo hasło "ADATA" nie ma żadnego uzasadnienia do uogólnień.

    > Taka właśnie pękła na nascie kawałków. Kryształ hartowany, Panie.

    A co ty robisz z tym pendrivem?

    To służy jedynie do sporadycznego zapisania plików,
    danych w celu przeniesienia do innego komputera... coś jak dyskietka dawniej.