  • 11. Data: 2010-04-23 08:21:50
    Temat: Re: Seksowne tarcze hamulcowe
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 23 Kwi, 09:05, Don Pedro <n...@o...pl> wrote:

    > Może po prostu Kocu za mocno klamkę wciskał? :)
    Nie tylko kocyk ma z tym problem. Zreszta kocyk i tak sciemnial, ze to
    niby abs... :)

    pzdr, dr
    14/525

  • 12. Data: 2010-04-23 08:41:31
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 23 Kwi, 10:55, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Czym sie objawia ow pogiecie? Drgania jak u Tytusa?
    Nie pamietam jak to opisywal Tajtus. U mie po prostu przod drga. Da
    sie z tym zyc ale na dluzsza mete trzeba o tym pomyslec. Zanim wykreca
    mi sie wszystkie srubki .

    > Dla potomnych: moze i EBC HH sa fajne i hamuja jak genuiny ale material
    > na tarczy znika szybciej niz na klocku...
    To nie wiedziales? Hmm. Trzeba bylo zapytac. :)

    pzdr, dr
    14/525

  • 13. Data: 2010-04-23 08:55:01
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-04-23, doktorski <d...@g...com> wrote:

    > Nie tylko kocyk ma z tym problem. Zreszta kocyk i tak sciemnial, ze to
    > niby abs... :)

    Czym sie objawia ow pogiecie? Drgania jak u Tytusa? U mnie EBC HH w 8kkm
    zjadly tarcze tak ze pojawil sie rant i wlasnie ostatnio zaczelo drgac
    przy hamowaniu. Tarcze mam tak jak u Ciebie i service limit 4.5mm.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2010-04-23 09:02:48
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 23 Kwi, 11:04, AZ <a...@g...com> wrote:

    > W archiwum znalazlem tylko ze hamuja fajnie a nie mialem czasu czukac SBS
    > czy innych Carbon Lorraine a jezdzic trza bylo.
    Jak to mowia? Czas to pieniadz. Teraz bedziesz musial pojechac do
    bankomatu po dwa kolka na tarcze :)

    pzdr, dr
    14/525

  • 15. Data: 2010-04-23 09:04:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-04-23, doktorski <d...@g...com> wrote:
    > Nie pamietam jak to opisywal Tajtus. U mie po prostu przod drga. Da
    > sie z tym zyc ale na dluzsza mete trzeba o tym pomyslec. Zanim wykreca
    > mi sie wszystkie srubki .

    No to tak jak u mnie. Drga do jakichs 40-50 i pozniej juz nie, po mocnym
    scisnieciu klamki przestaje ale wtedy ruch sie przenosi na plywanie tarczy
    i nie jest przenoszony na calosc.

  • 16. Data: 2010-04-23 09:09:15
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    AZ pisze:

    > Dla potomnych: moze i EBC HH sa fajne i hamuja jak genuiny ale material
    > na tarczy znika szybciej niz na klocku...

    Bylo.

    Jakies eee.. 5 lat temu, abo szesc.

    KJ

  • 17. Data: 2010-04-23 09:31:15
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-04-23, doktorski <d...@g...com> wrote:
    > Jak to mowia? Czas to pieniadz. Teraz bedziesz musial pojechac do
    > bankomatu po dwa kolka na tarcze :)

    Jak kupie to kupie Wave-y ale narazie czekam az Tytus troche nakreci
    i bedzie wiadomo czy warto.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2010-04-23 09:59:46
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***doktorski
    Jak to mowia? Czas to pieniadz. Teraz bedziesz musial pojechac do bankomatu
    po dwa kolka na tarcze :)
    "AZ"
    Jak kupie to kupie Wave-y ale narazie czekam az Tytus troche nakreci i
    bedzie wiadomo czy warto.

    Chlopaki o czem wy - do KHI to bebny i pogrubione nabijane nakladki - tylko
    nity miedziane coby lepsze odprowadzanie ciepla bylo. No i R3 mozna
    zastosowac zamiast DA-1

    Tytus z fabryki

    5052 (20100423) __________

  • 19. Data: 2010-04-23 10:12:51
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Tytus z fabryki pisze:

    > Chlopaki o czem wy - do KHI to

    A jak to jest z temi skrzydelkami w Hondzie ?

    Bo podpaski ze skrzydelkami to wiem ze sa do ci..y, a Hondy ze
    skrzydelkami to chyba tez ?

    Czy moze hondy to bardziej z tylu sie stosuje ?

    KJ

  • 20. Data: 2010-04-23 10:21:59
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    AZ napisał(a):

    > No i zamilkli wyznawcy Hondy.

    Bo jezdzom motocyklami w tej chwili. A wy chlopaki?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    motonita tramwajowy