  • 21. Data: 2010-04-23 10:38:00
    Temat: Re: Seksowne tarcze hamulcowe
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-04-23, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > A jak to jest z temi skrzydelkami w Hondzie ?
    >
    > Bo podpaski ze skrzydelkami to wiem ze sa do ci..y, a Hondy ze
    > skrzydelkami to chyba tez ?
    >
    > Czy moze hondy to bardziej z tylu sie stosuje ?

    No i zamilkli wyznawcy Hondy.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 22. Data: 2010-04-23 10:40:27
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-04-23, Tytus z fabryki <t...@g...pl> wrote:

    > Chlopaki o czem wy - do KHI to bebny i pogrubione nabijane nakladki - tylko
    > nity miedziane coby lepsze odprowadzanie ciepla bylo. No i R3 mozna
    > zastosowac zamiast DA-1

    Chlopie gdzie Tobie do Kawasaki z ta zolta kosiarka made by Honda? Nawet
    w przekladni lancuchowej do napedu ostrza stosujesz Trawol wiec chyba cos
    jest na rzeczy?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 23. Data: 2010-04-23 10:41:34
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-04-23, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    > Bo jezdzom motocyklami w tej chwili. A wy chlopaki?

    Prostujemy tarcze.

    Ale czytalem na preclu ze w Hondach tez sie gnom, te tarcze.
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 24. Data: 2010-04-23 13:37:25
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Kamil Nowak 'Amil'"

    Bo jezdzom motocyklami w tej chwili. A wy chlopaki?

    Dokladnie - wlasnie wrocilem z latania - zaraz jade znow wiec piszcie
    piszcie piszcie...

    Tytus z fabryki

    5052 (20100423) __________

  • 25. Data: 2010-04-23 13:42:30
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"KJ Siła Słów"
    Bo podpaski ze skrzydelkami to wiem ze sa do ci..y, a Hondy ze skrzydelkami
    to chyba tez ? Czy moze hondy to bardziej z tylu sie stosuje

    W tym przypadku moze Zanet Kaleta CiPomoze, ja mam ciekawsze zajecia
    Tytus z fabryki

    5052 (20100423) __________

  • 26. Data: 2010-04-23 13:52:09
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    AZ pisze:

    > To ona pracuje w Hondzie? W ktorym ASO?

    Nie, chodzi o tą co jeździ w Superbike-ach w Azerbejdżanie.
    Tyle że ona w tym sezonie jest w Suzuki Rizla.

    KJ

  • 27. Data: 2010-04-23 14:04:01
    Od: AZ <a...@g...com>

  • 28. Data: 2010-04-23 14:15:53
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-04-23, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > Nie, chodzi o tą co jeździ w Superbike-ach w Azerbejdżanie.
    > Tyle że ona w tym sezonie jest w Suzuki Rizla.

    To Tytus cos pokrecil.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 29. Data: 2010-04-27 22:40:16
    Od: marusc <c...@g...pl>

    W dniu 2010-04-22 00:17, marusc pisze:
    > Zastanawiam się, czy zamiana oryginalnej tarczy hamulcowej o klasycznym
    > kształcie - tylko z okrągłymi otworami, na akcesoryjną taką o wymyślnym
    > kształcie poprawia hamowanie, czy tylko wygląd. Macie jakieś doświadczenia?

    Próbuję podsumować (i jeszcze wątek o szlifowaniu tarcz) i wychodzi że
    jak mam tarcze trochę pożłobione to jak zmienię na łejwy powinno się
    poprawić. Trochę

    --
    Marek
    F650 Funduro