  • 11. Data: 2009-03-18 19:13:01
    Temat: Re: Simplus w nowej taryfie Twój Profil to DNO ZUPEŁNE!!! Zobaczcie co na Ukrainie..
    Od: "XXX" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Błażej" <z...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:rnpiccj240zu.18i20k2syvo2b.dlg@40tude.net...

    > Komentarzy na stronie nowej taryfy nie przyjmują, żeby nie straszyć
    > potencjalnych klientów.
    > Jedyną rzecz jaką mają dobrą to pakiety internetowe (Nowy Simplus), i
    > tylko
    > dzięki temu jeszcze tam jestem.
    > Marzy mi się aby takie pakieciki były w Play Fresh.
    > Pozdrawiam.
    > Błażej

    Ja nie wiem czy tą sprawą nie powinien się zająć UOKiK, w Twoim Profilu
    pakiety internetowe są srednio 2-10 razy droższe od pakietów w Nowym
    Simplusie (poprzedniej taryfie). Co za ściema w tym Plusie. Tępaków z nas
    robią. Gdyby Play dał pakiety internetowe z rozliczaniem co do bajta,
    przeszedłbym bez namysłu.

  • 12. Data: 2009-03-19 16:31:48
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    XXX zapodal(a):

> [...]
    > Simplusie (poprzedniej taryfie). Co za ściema w tym Plusie. Tępaków z nas
    > robią. Gdyby Play dał pakiety internetowe z rozliczaniem co do bajta,

    to tak jak ja. Ale ja korzystam więcej z internetu niż z rozmów :)

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 13. Data: 2009-03-22 13:07:19
    Od: "Andre NH" <a...@A...pro.onet.pl>

    > 24zł na 3 miesiące, dodatkowo były pakiety maxi minuty do Plusa ze stawką
    > 5-15gr/min., tanie pakiety internetowe rozliczane co do bajta, a nie tak
    > jak w nowej taryfie co 100kB). Dla mało znających się na internecie
    > wyjaśniam że zmiana taryfikacji pakietów internetowych z 1bajta na 100kB
    > to jak cofnięcie się do naliczania minutowego rozmów, podczas gdy
    > standardem jest już naliczanie sekundowe.:(

    Taryfa Nowy Simplus sama w sobie ma jednostkę rozliczeniową 10kB / 100kB

    http://www.simplus.pl/v.do?idx=805147

    Andre

  • 14. Data: 2009-03-23 16:57:27
    Od: Błażej <z...@i...pl>

    Dnia Sun, 22 Mar 2009 14:07:19 +0100, Andre NH napisał(a):

    > Taryfa Nowy Simplus sama w sobie ma jednostkę rozliczeniową 10kB / 100kB
    >
    > http://www.simplus.pl/v.do?idx=805147
    >
    > Andre

    To akurat nikogo tu nie interesuje. Porównanie odnosiło się do pakietów
    internetowych.
    --
    Pozdrawiam.
    Błażej