  • Data: 2007-01-16 23:32:10
    Temat: Skąd niektóre strony wiedzą skąd jestem?
    Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    To jest reklama pojawiająca się na Interii:

    http://i.interia.pl/9996_1303_billb_lublin1.swf?gdaa
    dlink=http://intao.hit.gemius.pl/hitredir/id=bV1F1M7
    qYV2VhaJ3pksf2IaS.DhFlQvJWU8mxnT_haT.t7/stparam=qboh
    gvglxa/sarg=006600000A88B6BF/url=http%3A//nieruchomo
    sci.interia.pl

    i dostaję ogłoszenia z Lublina.

    Natomiast jest też wersja dla Warszawy:

    http://i.interia.pl/9996_1303_billb_warszawa1.swf?gd
    aadlink=http://intao.hit.gemius.pl/hitredir/id=bV1F1
    M7qYV2VhaJ3pksf2IaS.DhFlQvJWU8mxnT_haT.t7/stparam=qb
    ohgvglxa/sarg=006600000A88B6BF/url=http%3A//nierucho
    mosci.interia.pl

    Skąd ta strona wie skąd jestem i wczytuje mi odpowiednią wersję reklamy.

    Mam internet z MultiMedii i jak wpiszę swój adres IP w VisualRoute to wyświetla
    mi jako lokalizację Gdańsk (siedziba MultiMedii)

    Marcin