  • 21. Data: 2009-01-30 13:55:04
    Temat: Re: Słuchawki USB wyposażone w kartę dźwiękową
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "123"
    >Oczywiście, że jest wejście i wyjście audio. Ale wg informacji z magazynu
    >Progr@m słuchawki z procesorem "poprawiają" to co jest w stanie dać
    >zintegrowana na płycie głównej karta dźwiękowa.i

    Och, oczywiście. A dzięki magiczym wkładkom do butów...

    >Natomiast używając
    >tradycyjnych słuchawek z mikrofonem mam tylko to co daje karta dźwiękowa.
    >Pytanie, czy rzeczywiście słuchawki z procesorem mają przewagę nad
    >zwykłymi słuchawkami wartą różnicy w cenie.

    Jedyna zauważalna różnica IMHO będzie ewentualnie, jeśli wbudowany w
    płytę układ zbiera zakłócenia np. z tramnsferów dyskowych. Wtedy owszem,
    możesz mieć poprawę w zakresie trzasków. Ale to mniej więcej tyle.
    Przecież i tak raczej nie dostaniesz lepszego przetwornika niż to, co
    masz na płycie. Co najwyżej możesz mieć np. sztucznie podbite basy, albo
    inną zniekształcającą korekcję wprowadzoną.

    --
    Kruk@ -\ | Przez ciernie do gwiazd - w oczach.(Wojtek
    }-> epsilon.eu.org | Moszko)

  • 22. Data: 2009-01-30 14:03:33
    Od: "123" <z...@z...com>

    > Jedyna zauważalna różnica IMHO będzie ewentualnie, jeśli wbudowany w
    > płytę układ zbiera zakłócenia np. z tramnsferów dyskowych. Wtedy owszem,
    > możesz mieć poprawę w zakresie trzasków. Ale to mniej więcej tyle.
    Ale już to jest dla mnie sporo, bo te szumy są nieznośne.

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2009-01-30 14:09:26
    Od: Ormianin <o...@c...epf.pl>

    Fri, 30 Jan 2009 15:03:33 +0100, na pl.comp.pecet, 123 napisał(a):

    > Ale już to jest dla mnie sporo, bo te szumy są nieznośne.
    >
    > Pozdrawiam

    innym rozwiazaniem jest tez kupno osobnej karty dzwiekowej na USB albo
    PCMCIA

  • 24. Data: 2009-01-30 14:15:56
    Od: "123" <z...@z...com>

    > innym rozwiazaniem jest tez kupno osobnej karty dzwiekowej na USB albo
    > PCMCIA

    To rozwiązanie może być ryzykowne. Mam doświadczenie z drugą kartą dźwiękową
    na desktopie (kupioną z innych względów). Niestety okazało się, że dotychczasowa
    zintegrowana karta (SoundMAX) nie pozwala na równoczesne korzystanie z innej karty.

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2009-01-30 16:28:07
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Thu, 29 Jan 2009 18:38:04 +0100, "123" <z...@z...com> wrote:

    >Z tego by wynikało, że to jednak nie jest nowość.
    >Rozumiem, że prąd "ciągną" z USB.
    >Gdzie je kupiłeś i ile kosztowały?
    >Pozdrawiam

    kupilem je chyba w 2001 albo 2002. byly razem z programem do voice
    recognition. teraz juz nie pamietam, ktory to, ale chyba dragon
    naturally speaking albo ten IBM'a. obydwa mialy headsety, ale w jednym
    z nich byly jakies badziewia, ktore dawno przestaly dzialac
    (mikrofon). nie pamietam ilo to kosztowalo, ale tanie nie bylo,
    glownie jednak za sprawa samego software'u.
    prad potrzebny do zasilania DSP pobierany jest z USB. <rs>

  • 26. Data: 2009-01-30 16:48:17
    Od: Szarlih <s...@w...pl>

    123 jest autorem poniższej tajemniczej notatki, zapisanej pradawnymi
    runami na koźlej skórze:

    to się ją wyłącza i używa tej innej?

    --
    _____
    _______________/ \_______________ |GG: 2822174

  • 27. Data: 2009-01-31 09:47:58
    Od: "123" <z...@z...com>

> [...]
    > glownie jednak za sprawa samego software'u.
    > prad potrzebny do zasilania DSP pobierany jest z USB. <rs>

    Bardzo dziękuję za wszystkie informacje.
    Voice recognition też mnie interesuje, więc przejrzę jeszcze takie zestawy.

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2009-01-31 13:24:48
    Od: "123" <z...@z...com>

    karty.

    > to się ją wyłącza i używa tej innej?

    to po co 2 karty?

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2009-02-01 18:42:16
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    123 wrote:
    > Oczywiście, że jest wejście i wyjście audio. Ale wg informacji z
    > magazynu Progr@m słuchawki z procesorem "poprawiają" to co jest w
    > stanie dać zintegrowana na płycie głównej karta dźwiękowa.

    Pewnie sa takie, ktore poprawiaja, ale jakosc (szczegolnie dzwieku)
    kosztuje. Od popularnych, czesto bezfirmowych zestawow karta+sluchawki
    oczekiwalbym jedynie, ze beda dzialac - o dobrej jakosci raczej nie ma
    mowy. Fakt, ze do Skype to starczy.
    Mozesz tez pobawic sie tanimi kartami na USB - wydatek zaden (swego czasu
    kupowalem cos takiego na dealextreme za 2-3 dolary), a byc moze spelni
    oczekiwania w zestawieniu z normalnymi sluchawkami z mikrofonem.

    k,