  • 1. Data: 2022-12-07 20:52:07
    Temat: Smart gniazdko by Tuya
    Od: Marek <f...@f...com>

    Testuję takie inteligentne gniazdko kompatybilne z tuya. Gniazdo ma
    funkcję monitorowania energii. W aplikacji tuya Smart widać tylko
    ogólne podsumowanie zużycia ale z zachowania urządzenia wygląda na
    to, że ono gdzieś wysyła dane do chmury. Gniazdko ma w ustawieniach
    przydzielone id (wygląda jak hash).
    Czy da się gdzieś przejrzeć bardziej szczegółowe dane przesyłane z
    tego urządzenia? Jest jakaś przeglądarka w tej ichniejszej chmurze
    gdzie podając to id mogę przejrzeć bardziej szczegółowe badanie
    zużycia energii?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2022-12-08 00:55:08
    Temat: Re: Smart gniazdko by Tuya
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 07 Dec 2022 20:52:07 +0100, Marek napisał(a):

> [...]
    > tego urządzenia? Jest jakaś przeglądarka w tej ichniejszej chmurze
    > gdzie podając to id mogę przejrzeć bardziej szczegółowe badanie

    Ja mam takiego, co pokazywał tylko raporty.
    Więc zamiast w tuya podpiąłem go do eFamilyCloud i pokazuje też na bieżąco
    aktualne zużycie.

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ef
    amily.cloud

    Może Twoje ustrojsto też zagada z eFamily.

    Natomiast jak wleznąć na ichnią chmurę celem pobrania surowych danych, to
    nie wiem.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2022-12-08 05:18:47
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-12-07, Marek <f...@f...com> wrote:
> [...]
    > tego urządzenia? Jest jakaś przeglądarka w tej ichniejszej chmurze
    > gdzie podając to id mogę przejrzeć bardziej szczegółowe badanie

    To będzie zależeć od gniazdka. Te, które mam pokazują bardzo dużo
    szczegółów, ale one są właśnie po to, a funkcja inteligentnego włącznika
    jest niejako przy okazji.

    https://shopee.pl/Tuya-Wifi-inteligentne-gniazdo-220
    v-Ac-miernik-mocy-w-watomierz-cyfrowy-kilowat-mocy-l
    icznik-energii-i.547481518.21549981688

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2022-12-08 11:15:27
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 08 Dec 2022 04:18:47 GMT, Marcin Debowski
    <a...@I...zoho.com> wrote:
    > https://shopee.pl/Tuya-Wifi-inteligentne-gniazdo-220
    v-Ac-miernik-mocy-w-watomierz-cyfrowy-kilowat-mocy-l
    icznik-energii-i.547481518.21549981688

    A pokazuje moc na wykresie np. co 5min?
    Bo wartości chwilowe albo suka kWh dziennie to dla mnie za mało.
    Potrzebuje dobowy wykres mocy z interwałem minimum 5min....

    --
    Marek

  • 5. Data: 2022-12-08 11:18:24
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 8 Dec 2022 00:55:08 +0100, Adam <a...@p...onet.pl> wrote:
    > Natomiast jak wleznąć na ichnią chmurę celem pobrania surowych
    > danych, to
    > nie wiem.

    No właśnie próbuję rozumieć tą ichnią chmurę (iot.tuya.com) ale już
    mi się skończyły tabletki od bólu głowy. Dlaczego to musi być takie
    skomplikowane? Potrzebuje prostą rzecz... Info jakie znajduje w sieci
    sugeruje że powinno się dać ale albo tutorial zawiera jakieś skróty
    myślowe albo jest niekompletny albo nie zgodny z obecnym
    interfejsem...

    --
    Marek

  • 6. Data: 2022-12-08 11:34:41
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 08/12/2022 10:15, Marek wrote:
> [...]
    > Bo wartości chwilowe albo suka kWh dziennie to dla mnie za mało.
    > Potrzebuje dobowy wykres mocy z interwałem minimum 5min....

    Jak chcesz sie uniezaleznic od chmury to sprawdz czy działa na tym Tasmota.

    c.

  • 7. Data: 2022-12-08 11:44:06
    Od: jacek <j...@w...pl>

> [...]
    > jest niejako przy okazji.
    >
    > https://shopee.pl/Tuya-Wifi-inteligentne-gniazdo-220
    v-Ac-miernik-mocy-w-watomierz-cyfrowy-kilowat-mocy-l

    Nawet kamekę ma i podgląda łącznie z plikami jakie masz w kompie po wifi.

  • 8. Data: 2022-12-08 13:11:10
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-12-08, Marek <f...@f...com> wrote:
> [...]
    > Bo wartości chwilowe albo suka kWh dziennie to dla mnie za mało.
    > Potrzebuje dobowy wykres mocy z interwałem minimum 5min....

    Tak. Jest cała sekcja wykresów, napiecia, moc, natęrzenia, parę innych.
    Dziennie, miesięcznie etc. Jest też zbiorczy wykres bieżący.

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2022-12-08 13:12:45
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-12-08, jacek <j...@w...pl> wrote:

    v-Ac-miernik-mocy-w-watomierz-cyfrowy-kilowat-mocy-l
    icznik-energii-i.547481518.21549981688

    > Nawet kamekę ma i podgląda łącznie z plikami jakie masz w kompie po wifi.

    Mam specjalną, izolowaną od reszty, sieć na takie wynalazki.

    --
    Marcin

  • 10. Data: 2022-12-08 13:30:11
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-12-08, Marek <f...@f...com> wrote:
> [...]
    > Bo wartości chwilowe albo suka kWh dziennie to dla mnie za mało.
    > Potrzebuje dobowy wykres mocy z interwałem minimum 5min....

    Tak. Jest cała sekcja wykresów, napiecia, moc, natężenia, parę innych.