  • 1. Data: 2022-12-08 11:58:43
    Temat: Tani ściągacz izolacji do użytku domowego
    Od: JDX <j...@o...pl>

    Właśnie unicestwiłem mój tani, kultowy, chiński ściągacz, który miałem
    coś około 30 lat (coś w tym stylu:
    https://allegro.pl/oferta/automatyczny-sciagacz-izol
    acji-175mm-yt-2268-11178139372).
    Czegoś nowego szukam, do użytku domowego. Zastosowania głównie
    ,,elektroniczne", a nie ,,elektryczne", tzn. raczej do cienkich przewodów.
    Jokari Super 4 plus będzie git? Czy może warto odżałować ze 150+ zł na
    taniego Knipeksa albo wyższy model Jokari?

  • 2. Data: 2022-12-08 16:35:30
    Temat: Re: Tani ściągacz izolacji do użytku domowego
    Od: pytający <r...@p...fm>

    czwartek, 8 grudnia 2022 o 11:58:46 UTC+1 JDX napisał(a):
> [...]
    > Jokari Super 4 plus będzie git? Czy może warto odżałować ze 150+ zł na
    > taniego Knipeksa albo wyższy model Jokari?

    używam takiej "lodziary":
    https://www.sklep.monster.pl/yy-78-318-sciagacz-izol
    acji,4,36805,35235

    A do ściągania izolacji z cienkich przewodów np. z taśmy IDC używam tego:
    https://www.sklep.monster.pl/ht-223-hy-223-sciagacz-
    izolacji-2221,4,36805,24447

    Ten duża "lodziara" urywała cienkie druciki z taśmy IDC i dlatego wyposażyłem się w
    ściągacz mniejszy.

    Obydwa robią robotę.

  • 3. Data: 2022-12-08 21:39:47
    Od: Jacek Radzikowski <j...@g...com>

    On Thursday, December 8, 2022 at 5:58:46 AM UTC-5, JDX wrote:
> [...]
    > Jokari Super 4 plus będzie git? Czy może warto odżałować ze 150+ zł na
    > taniego Knipeksa albo wyższy model Jokari?

    Od wielu lat używam takiego: https://www.amazon.com/Stripper-Stranded-Klein-Tools
    -11057/dp/B000XEUPMQ
    Przy odrobinie wprawy sciągniesz izolacje nawet z cienkiego kynaru.

    Jacek.

  • 4. Data: 2022-12-09 01:01:37
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:6391c364$0$464$65785112@news.neostrada.pl>
    user JDX pisze tak:

> [...]
    > przewodów. Jokari Super 4 plus będzie git? Czy może warto
    > odżałować ze 150+ zł na taniego Knipeksa albo wyższy model Jokari?

    Do użytku domowego to najlepszy jest nóż do kartonu.

    https://biuronimo.pl/noz-do-kartonu-grand-gr-120-mal
    y-9614.html

    Te ściągacze są dla Zenków szpanerów co lecą instalacje na akord.
    Ściagacz + wago i cheja do przodu.

    Będzie pani zadowolona :)

    --
    Piter

    poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
    waszego czołgu.

  • 5. Data: 2022-12-09 12:51:18
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 09.12.2022 o 01:01, PiteR pisze:
    > in <news:6391c364$0$464$65785112@news.neostrada.pl>

    > Do użytku domowego to najlepszy jest nóż do kartonu.

    nie zgadzam się

    > https://biuronimo.pl/noz-do-kartonu-grand-gr-120-mal
    y-9614.html

    > Te ściągacze są dla Zenków szpanerów co lecą instalacje na akord.

    zgadzam się

    > Będzie pani zadowolona :)

    z noża do kartonu? tak i nie.

    Jokari jest na tyle tanie, że szkoda pierdolenia się kabelkami jak masz
    więcej niż kilka do obrzezania dziennie.
    Jak na miesiąc to można się zastanawiać.

    Posiadacz noża do kartonu i żółtego taniego Jokari z zestawu 90810.
    Knipexa też mam i tanie Jokari spokojnie daje rady.
    Szyję i szafy z automatyką i hobbistycznie grzebie w elektronice.

    Jak ma trochę kasy i zastanawia się co sobie pod choinkę kupić, a robi
    kilka-naście kabelków dziennie to czemu nie zrobić sobie banana na
    twarzy jak to fajnie działa.

    zdrówko

    --
    Irokez