  • 31. Data: 2022-11-12 11:14:46
    Temat: Re: Smartfon z Android 12 jako mp3-ka
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 12 Nov 2022 10:15:44 +0100, ii napisał(a):

    > Przecież jesień jest.

    No, odkrywczy bardzo jesteś :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 32. Data: 2022-11-12 13:33:33
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 12.11.2022 o 10:07, Ewa pisze:

    > Co naciskasz? Rozumiem, że w Samsung Music.

    > W jaki sposób wykorzystujesz wynik badania w Samsung Music?

    > Czy to wszystko jest gdzieś opisana dla "początkujących"?

    1. Na górze, po prawej stronie trzeba kliknąć w trzy kropki.
    2. Wybrać "Jakość dźwięku i efekty"
    3. Wybrać "Adapt Sound"
    4. Zjechać na dół i nacisnąć niebieski przycisk "Testuj słuch"

    Przebieg badania jest dobrze opisany.

    --
    -
    Akarm

  • 33. Data: 2022-11-12 14:59:46
    Od: Ewa <E...@c...com>

    W dniu 12.11.2022 o 13:33, Akarm pisze:

    > 1. Na górze, po prawej stronie trzeba kliknąć w trzy kropki.
    > 2. Wybrać "Jakość dźwięku i efekty"
    > 3. Wybrać "Adapt Sound"
    > 4. Zjechać na dół i nacisnąć niebieski przycisk "Testuj słuch"
    Tak zrobię. Dziękuje.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 34. Data: 2022-11-12 23:22:04
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:636d6b3f$0$568$65785112@news.neostrada.pl>
    user LordBluzg(R)?? pisze tak:

    > I bardzo, kurwa, dobrze :)
    > Spierdolenie umysłu objawia się nadmierną potrzebą skojarzenia
    > rozszerzeń z programem :)

    Kopiuję sobie ulubione urle do telefonu, myśle fajnie pacnę
    i otworzy się strona. O taki ch. jak Batorego komin.
    Zamiast tego, wikłanie w logowania, synchronizacje ulubionych,
    profilowanie, skanowanie, szpiegowanie.

    Cos też jest z .txt nie pamiętam. Chyba nie ma w Androidzie notatnika.
    Otwiera się Word w trybie graficznym jako obrazek.

    Albo wpisywanie hasła do odblokowania telefonu. Bardzo mało czasu.
    Złośliwie szybko zamyka okno. Nie liczy czasu w sekundach tylko w
    cyklach chyba procesora bo jest zależny od obciążenia procka. Nie można
    wyświetlić hasła nawet na bezludnej wyspie bo satelita podejrzy.

    VLC odtwarza .mp3 to blokuje wygaszacz choć nie ma tresci wideo.
    Android o tym nie wie tylko słucha sygnału z VLC, nie chroni
    użytkownika, nie blokuje telefonu. Przychodze po godzinie w pracy do
    biurka a ten popierdolony telefon dalej niezablokowany.

    To pojebane auto obracanie zdjęć. Z pamięci czy z sd zablokuję
    obracanie ale ostatnio zrobione zdjęcie ignoruje blokade i nadal
    obraca.

    Nie powiadamia o słabej baterii, ciche dzwonki. Nokia mogła trupa
    obudzić.

    Mam inny nowy telefon z Androidem to tylko czeka na połaczenie wifi
    żeby zacinąć gówna z centrali. Nie wiadomo gdzie wyłączyć aktualizacje.

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 35. Data: 2022-11-12 23:54:02
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 12.11.2022 o 23:22, PiteR pisze:

    Ojapierdole! Dwudziestyktóryś wiek a tu taki nieogar.

    Gdzieżeś się ulungł?

    > Kopiuję sobie ulubione urle do telefonu, myśle fajnie pacnę
    > i otworzy się strona. O taki ch. jak Batorego komin.

    To se kurwa skojarz :] Tak, dasię.

    > Zamiast tego, wikłanie w logowania, synchronizacje ulubionych,
    > profilowanie, skanowanie, szpiegowanie.

    Noi nie potrzeba wtedy niczego kopiować. Używam Chrome i mam zakładki z
    kompa i zakładki z felefonu. Nawet hasła pamięta. Żeco? Że ktoś mnie
    szpieguje? Chuj mnie to obchodzi. Nie mam wrażliwych danych w telefonie
    i mam to w piździe.

    > Cos też jest z .txt nie pamiętam. Chyba nie ma w Androidzie notatnika.
    > Otwiera się Word w trybie graficznym jako obrazek.

    A ma być notatnik? To se zainstaluj. Od chuja tego.

> [...]
    > cyklach chyba procesora bo jest zależny od obciążenia procka. Nie można
    > wyświetlić hasła nawet na bezludnej wyspie bo satelita podejrzy.

    Tose odcisk fiuta ustaw albo twarz. Ja w ogóle nie mam blokady. Nachuj?
    Jak mi ktoś podpierdoli felefon to i tak go zaora więc mam blokadę na
    takie zaoranie :) Przynajmniej jak zgubię to ktoś może oddzwonić do
    "Mamy" albo odebrać, jak ja zadzwonię.

> [...]
    > użytkownika, nie blokuje telefonu. Przychodze po godzinie w pracy do
    > biurka a ten popierdolony telefon dalej niezablokowany.

    Wyjeb VLC albo skonfiguruj lepiej felefon. Nieogar jesteś.

    > To pojebane auto obracanie zdjęć. Z pamięci czy z sd zablokuję
    > obracanie ale ostatnio zrobione zdjęcie ignoruje blokade i nadal
    > obraca.

    Cotam masz? Normalne felefony tak nie robio.

    > Nie powiadamia o słabej baterii, ciche dzwonki. Nokia mogła trupa
    > obudzić.

    To se zrób. Ja mam, bo se zrobiłem kiedyś. Teraz to mi w zasadzie
    niepotrzebne bo kupiłem jakieś OPPO 7 Pro i ta kurwa trzyma 4 dni
    baterię. Po jednym dniu ciągłego skubania, kamery, zdjęcia www wieczorem
    mam 70% a i tak ląduje z przyzwyczajenia pod ładowarką. Jeszcze nie
    udało mi się zejść poniżej 50% baterii. Wniosek? Poprzednie telefony to
    były jednak gówna :]

    > Mam inny nowy telefon z Androidem to tylko czeka na połaczenie wifi
    > żeby zacinąć gówna z centrali. Nie wiadomo gdzie wyłączyć aktualizacje.

    Wiadomo, w sklepie. "Zarządzaj aplikacjami i urządzeniami"

    No, nieogar i tyle :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 36. Data: 2022-11-13 11:11:18
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:63702435$0$463$65785112@news.neostrada.pl>
    user LordBluzg(R)?? pisze tak:

    > W dniu 12.11.2022 o 23:22, PiteR pisze:
    >
    > Ojapierdole! Dwudziestyktóryś wiek a tu taki nieogar.
    >
    > Gdzieżeś się ulungł?

    Pomiędzy Toba miszczem a analfabetą Jarkiem z Zoliborza.

    > To se kurwa skojarz :] Tak, dasię.

    gdzie?

    > Noi nie potrzeba wtedy niczego kopiować. Używam Chrome i mam
    > zakładki z kompa i zakładki z felefonu.

    Ni chuja tego googlowego pomiotu.

    > Nawet hasła pamięta.

    nooo jeszcze czego, hasła.

    > Że ktoś mnie szpieguje? Chuj mnie to obchodzi. Nie mam wrażliwych
    > danych w telefonie i mam to w piździe.

    a ja mam pełno wrażliwych danych

    > Tose odcisk fiuta ustaw albo twarz.

    Po co jak jest hasło znane ludzkości od 2tys lat.

    > Ja w ogóle nie mam blokady.
    > Nachuj? Jak mi ktoś podpierdoli felefon to i tak go zaora więc mam
    > blokadę na takie zaoranie :)

    Zdjecia obejrzy papierow, pesele, nr ubezpieczenia...

    > Wyjeb VLC

    co w zamian?

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 37. Data: 2022-11-13 14:11:06
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 13.11.2022 o 11:11, PiteR pisze:

    > gdzie?

    W domyślnych a jak nie masz to tym:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ht
    ckenny.kenny.urlopen&hl=en_US&gl=US

    > Ni chuja tego googlowego pomiotu.

    > nooo jeszcze czego, hasła.

    No przecież że nie do bąku :>

    > a ja mam pełno wrażliwych danych

    To schowaj do sejfu.
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ne
    wsoftwares.folderlock_v1&hl=en_US&gl=US

    > Po co jak jest hasło znane ludzkości od 2tys lat.

    Nie rozumiem jednak hasła w felefonie. Przez ostatnie 10 lat nie
    zdarzyło mi się, żeby ktoś wziął mój felefon do ręki bez mojego pozwolenia.

    > Zdjecia obejrzy papierow, pesele, nr ubezpieczenia...

    Pesele pamiętam i inne liczby, nawet niektóre numery telefonów. Żaden
    problem. Kieyś tego nie było, znaczy zapisywania w felefonie i ludzie
    pamiętali. Teraz z lenistwa wpierdalają do smartfona. Wyżej pisałem,
    Sejf zainstaluj i tam trzymaj.

    > co w zamian?

    Od chuja tego. Ja robię tak, że jak szukam apki to testuję wszystko co
    mogę i zostawiam to co mi pasuje.
    Nie rozumiem sytuacji, że dzisiaj są takie nieogary, że muszą pytać
    kogoś, co im się podoba. Nokurwajak? Masz sklep to se potestuj. Boisz
    się zaśmiecać felefon? Weź jakiś stary i leć. Jak sobie wyrobisz w końcu
    gust to na przyszłość będziesz wiedział co chcesz :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 38. Data: 2022-11-14 15:09:18
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 9 Nov 2022 17:53:42 +0100, Ewa <E...@c...com> wrote:
    > na kolejne pliki. Na mp3 mogłam słuchać zadając zakres
    > plików do słuchania oraz zaznaczając, że mają być
    > odtwarzane w pętli.

    Musisz zainstalować aplikację, najprostsza do tego to folder palyer.

    --
    Marek

  • 39. Data: 2022-11-15 07:12:31
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    > co w zamian?

    Ja lubię AIMP - proste tworzenie playlist i wygasza ekran ;)

    Pozdro
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 40. Data: 2022-11-15 21:33:12
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Nov 2022 08:57:32 +0100, Jacek Maciejewski wrote:

    > Pliki muzyczne powinnaś mieć w tematycznych katalogach posegregowane (ja
    > tak mam).

    A Android uwielbia olac katalogi i pokazac po tagach mp3.

    Choc moze 12 juz nie ...

    > Uruchamiasz VLC, wybierasz opcję Przeglądaj->Music i tam
    > ujrzysz swoje katalogi. Pukasz katalog który chcesz odgrywać, rozwija ci
    > się lista zawartości i pukasz duży czerwony przycisk Graj (A NIE JAKIŚ
    > UTWÓR Z TEJ LISTY). Gdy zaczyna grać, ustawiasz opcje np. wybór
    > przypadkowy czy graj w kółko, i VLC będzie skakał po zawartości
    > katalogu. Te opcje są ukryte pod dolną krawędzią, trzeba ją myźnąć do
    > góry :) Spoko, ogarniesz :)
    >
    > PS. ja tak jeżdżę zimą na rowerze, ze słuchawkami w uszach i grającym
    > katalogiem na który mam akurat ochotę.

    playerom jeszcze zdarza sie listy plikow m3l obslugiwac.

    J.