  • 51. Data: 2023-03-16 18:40:01
    Temat: Re: Smutek u elektrokucy
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 16-03-2023 o 17:38, J.F pisze:

> [...]

    Giełdach transportowych rzecz jasna.

    > Wow, po co?

    Były problemy z klimą, których nie szło ogarnąć.
    A raczej "fachowcy" na miejscu nie umieli.

    A pierwszy raz, to trasnport z Krakowa po zakupie.

  • 52. Data: 2023-03-16 18:46:38
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 16.03.2023 o 18:12, Shrek pisze:

    > Ale można zrobić na przykład wymienne aku.

    Można ale to przedroży podwójnie "system". Dobre do skuterów i hulajnogi.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 53. Data: 2023-03-16 18:55:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Można ale to przedroży podwójnie "system". Dobre do skuterów i hulajnogi.

    W sumie dlaczego?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 54. Data: 2023-03-16 19:03:06
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 16.03.2023 o 18:55, Shrek pisze:

    > W sumie dlaczego?

    Obsługa i magazyny na stacjach wymiany...i podwójny koszt baterii, cała
    logistyka...i to co 20km taki punkt.

    Nawet ujednolicenie baterii nie zadziała, bo za dużo tego będzie.

    Nie ma opcji, żeby blondi sobie sama zmieniła taką baterię...a stosy
    baterii leżały na ulicach i pod blokami :D

    Producent musi na tym zarobić raczej a koszty są spore. Końcowy odbiorca
    tego nie udźwignie finansowo.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 55. Data: 2023-03-16 19:19:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Obsługa i magazyny na stacjach wymiany...i

    Tak jakby gniazdka wszędzie i ładowarki po ćwierć megawata były za darmo:P

    > podwójny koszt baterii,

    Dlaczego podwójny? Na oko gdzieś 1/3 więcej niż samochodów potrzeba -
    ale to zależy od czasu ładowania.

    > cała
    > logistyka...i to co 20km taki punkt.

    Taniej niż zapewnić każdemu powerwalla.

    > Nawet ujednolicenie baterii nie zadziała, bo za dużo tego będzie.

    Jest to pewien problem. Ale skoro łunia jest władna zakazać spalinek to
    i może nakazać standaryzację baterii

    > Nie ma opcji, żeby blondi sobie sama zmieniła taką baterię...a stosy
    > baterii leżały na ulicach i pod blokami :D

    No nie ma - wjeżdzasz "na kanał" i automat wymienia.

    > Producent musi na tym zarobić raczej a koszty są spore. Końcowy odbiorca
    > tego nie udźwignie finansowo.

    Ładowarki też nie są za darmo - jak skupisz proces ładowania w jednym
    miejscu to będzie taniej.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 56. Data: 2023-03-16 20:14:57
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 16.03.2023 o 17:55, Shrek pisze:

    > To jak zbudują to dajcie znać a nie dupe zawracacie. Moze do tego czasu
    > wymyślą sensowe sposób tankowania tego.

    Witraków w ..j ci nam i troszkę. Ostatni rekord produkcji z lutego tego
    roku jest. Nie chcesz korzystać? To sp... i d..y nie zawracaj!

  • 57. Data: 2023-03-16 20:16:08
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    > Ale można zrobić na przykład wymienne aku.

    Są wymienne na dolary -> Pierdoły jak zwykle.

  • 58. Data: 2023-03-16 20:31:27
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 16.03.2023 o 20:14, io pisze:

    > Witraków w ..j ci nam i troszkę. Ostatni rekord produkcji z lutego tego
    > roku jest. Nie chcesz korzystać? To sp... i d..y nie zawracaj!

    Prościej żagiel se założyć niż ładować tom bakteryjkę wiatrakiem :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 59. Data: 2023-03-16 23:52:46
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 16.03.2023 o 16:04, J.F pisze:

    > Ale co - laweta elektryczna?
    >
    > Bo laweciarze sie cenią, na pewno na własnych kołach bedzie taniej :-)

    Może i będzie, ale na razie jest drożej.

  • 60. Data: 2023-03-17 00:29:45
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 16.03.2023 o 16:14, J.F pisze:

    > Cena raczej promocyjna ... czytaj - ktos musi dopłacic.

    Ja Ci nawet powiem kto. Ty musisz dopłacić jadąc spalinówką. :-)
    Najdroższe bilety nie osiągają kosztów paliwa a one przecież nie są
    jedynym kosztem.

    > W miare fajnie sie jedzie pociągiem np z Wroclawia do Gdanska, troche
    > gorzej np do Mielna czy Karpacza.
    > I fajnie sie jedzie na pare dni, gorzej z wiekszą iloscia bagazu,
    > dziecmi czy innym sprzętem, jak np deska (do windsurfingu) czy narty

    .. albo taka maszyna do szycia :-)

    > Ludzie maja samochody spalinowe i najwyrazniej im sie podobają.
    > I elekryczny powinien byc nie gorszy.

    Nie smrodzi :-)