  • 11. Data: 2023-01-23 00:58:54
    Temat: Re: Śpieszcie się kochać W10 -- tak szybko odchodzą
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    W dniu 22.01.2023 o 17:12, Tramiv pisze:

    > Ja pisalem raczej o zauwazonych przezemnie opiniach uzytkownikow. Po XP
    > SP2 to ten system byl wspominiany jako najlepszy Windows.

    Mikrosoft postarał się aby taka opinia dotyczyły wszystkich jego wyrobów
    od w95.
    A opinie niezależne wyglądały troszkę inaczej,

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2023-01-23 13:12:03
    Od: Tramiv <T...@d...com>

    On 2023-01-22, Irokez <n...@w...pl> wrote:

    > Jaja sobie robią.
    > największe skurwysyństwo tych co to robili, to brak możliwości
    > wyłączenia na belce łączenia pasków zadań do jednego klocka. Chuj mnie
    > strzela zanim doklikam się do właściwego otwartego arkusza Worda czy
    > dokumentu PDF. Alt+TAB dużo nie pomaga.
    > Dlatego dopóki tego nie zmienią, nie ma bata aby na 11 przesiąść się w
    > domu. W firmie muszę. Łacina co chwilę idzie.

    No to nie wesolo, najgorzej jak narzedzie pracy wkurza majac nawyki i
    przyzwyczajenia z innego narzedzia.

  • 13. Data: 2023-01-23 13:17:23
    Od: Tramiv <T...@d...com>

    On 2023-01-22, Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

    > Przeczytać, a korzystać to duża różnica. Ja się pozbyłam 11-stki.

    Ja Windowsa pozbylem sie juz w 99 roku tak wiec nie mam wlasnej opinii,
    uzywam jedynego slusznego systemu operacyjnego GNU/Linux.
    Tak wiec cofnelas sie do Visty, Millenium a moze jakis inny system?

  • 14. Data: 2023-01-23 13:23:09
    Od: Tramiv <T...@d...com>

    On 2023-01-22, RadoslawF <r...@o...pl> wrote:

    > Mikrosoft postarał się aby taka opinia dotyczyły wszystkich jego wyrobów
    > od w95.
    > A opinie niezależne wyglądały troszkę inaczej,

    Piszesz o marketingu, jak wspomnialem juz wczesniej na bazie obserwacji
    zauwazylem ze dopoki Windows 11 nie zostal wydany uzytkownicy windowsa
    wspominali ze to XP jest najlepsza wersja tegoz systemu. Teraz
    zauwazylem ze windziarze zachwalaja obecna wersje Win11, stad wlasnie
    ten moj post.

  • 15. Data: 2023-01-23 23:24:12
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    W dniu 23.01.2023 o 13:23, Tramiv pisze:

> [...]
    > wspominali ze to XP jest najlepsza wersja tegoz systemu. Teraz
    > zauwazylem ze windziarze zachwalaja obecna wersje Win11, stad wlasnie

    To przegapiłeś jeszcze jak nie chcieli z w7 przesiadać się na kolejny.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2023-01-24 00:01:04
    Od: Tramiv <T...@d...com>

    On 2023-01-23, RadoslawF <r...@o...pl> wrote:

    > To przegapiłeś jeszcze jak nie chcieli z w7 przesiadać się na kolejny.

    Przegapilem, to ten W7 musial jakis wypas byc ze mial takich
    zatwardzialych uzytkownikow.

  • 17. Data: 2023-01-24 00:28:47
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-01-23, Tramiv <T...@d...com> wrote:

    > Przegapilem, to ten W7 musial jakis wypas byc ze mial takich
    > zatwardzialych uzytkownikow.

    A co takiego rewolucyjnego funkcjonalnie (z p. widzenia użytkownika)
    jest w w10 czego nie ma w7? Doszła za to cała rozbuchana warstwa
    marketingowa. Jedyny plus tego wszystkiego, że z w10 M$ zaczął
    ograniczać swoje licencyjne paranoje (kosztem właśnie nachalnego
    marketingu i zakusów na prywatność).

    --
    Marcin

  • 18. Data: 2023-01-24 13:48:20
    Od: Tramiv <T...@d...com>

    On 2023-01-23, Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> wrote:

> [...]
    > marketingowa. Jedyny plus tego wszystkiego, że z w10 M$ zaczął
    > ograniczać swoje licencyjne paranoje (kosztem właśnie nachalnego

    Mnie ciekawi bardziej fenomen wspomnianego przez RadoslawF ze nie chceli
    przesiadac sie na kolejna wersje Windowsa.

  • 19. Data: 2023-01-24 17:37:18
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Ostatnio zainstalowałem stamtąd Win11 Pro na i7-2600k, aktywował się
    > ślicznie sam automatycznie i nawet nie krzyczy, że hardware
    > niekompatybilny...

    Ale bez modułu TPM 2.0 to chyba nadal się nie da?

  • 20. Data: 2023-01-24 23:18:57
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    W dniu 24.01.2023 o 13:48, Tramiv pisze:

    > Mnie ciekawi bardziej fenomen wspomnianego przez RadoslawF ze nie chceli
    > przesiadac sie na kolejna wersje Windowsa.

    Dziwisz się? naprawdę?
    Płacisz firmie sporo za system a firma ma cię głęboko w dupie,
    sprzedaje twoje dane i decyduje np. o aktualizacji twojego systemu
    i wybranych programów. I nawet nie pozwala tych niepotrzebnych
    aktualizacji cofnąć?