  • 21. Data: 2023-01-24 23:56:34
    Temat: Re: Śpieszcie się kochać W10 -- tak szybko odchodzą
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Samodzielne dociąganie sterowników.

    -----

  • 22. Data: 2023-01-25 00:21:00
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-01-24, Tramiv <T...@d...com> wrote:

    > Mnie ciekawi bardziej fenomen wspomnianego przez RadoslawF ze nie chceli
    > przesiadac sie na kolejna wersje Windowsa.

    No m.in. z ww. powodów. Sam przeszedłem z w7 na w10 dopiero jak się
    zbliżał termin ultimatum (a włąściwie to po terminie). I tez nie
    przeszedłem na wszystkich maszynach. Przy czym mnie to jeszcze tak nie
    boli bo zasadniczo uzywam Windows wyłącznie do specyficznych zastosowań,
    więc ilość rzeczy prywatnych, które tam siedzą jest minimalna.

    --
    Marcin

  • 23. Data: 2023-01-25 00:57:32
    Od: Tramiv <T...@d...com>

    On 2023-01-24, RadoslawF <r...@o...pl> wrote:

    > Dziwisz się? naprawdę?
    > Płacisz firmie sporo za system a firma ma cię głęboko w dupie,
    > sprzedaje twoje dane i decyduje np. o aktualizacji twojego systemu
    > i wybranych programów. I nawet nie pozwala tych niepotrzebnych
    > aktualizacji cofnąć?

    Nie mam kontaktow z windowsem wiec sprawy nie sa mi znane.

    Dzieki

  • 24. Data: 2023-01-25 00:59:39
    Od: Tramiv <T...@d...com>

    On 2023-01-24, Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> wrote:

> [...]
    > boli bo zasadniczo uzywam Windows wyłącznie do specyficznych zastosowań,
    > więc ilość rzeczy prywatnych, które tam siedzą jest minimalna.

    Czyli jak dziala i nie trzeba to nie ruszac.

    OK

  • 25. Data: 2023-01-25 15:21:20
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 21.01.2023 o 21:22, Tramiv pisze:
    > Kto mial przejsc to juz chyba przeszedl a z tego co czytalem Win11 jeden
    > z tych lepszych windowsow jest.

    Gui jest jeszcze gorsze, a to już konkretny wyczyn, pozaokrąglali rogi okien,
    kontynuują
    bezsensowną manierę robienia ikon w jednym kolorze, ukryli menu ppm pod dodatkowym
    kliknięciem, domyślnie jasny i niebieski motyw, odjechane wymagania sprzętowe...

    Jak dla mnie kompletna kupa.

  • 26. Data: 2023-01-25 15:23:20
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 24.01.2023 o 17:37, Uncle Pete pisze:

    > Ale bez modułu TPM 2.0 to chyba nadal się nie da?

    https://www.tomshardware.com/how-to/bypass-windows-1
    1-tpm-requirement

  • 27. Data: 2023-01-26 11:40:20
    Od: Tramiv <T...@d...com>

    On 2023-01-25, m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote:

> [...]
    dodatkowym
    > kliknięciem, domyślnie jasny i niebieski motyw, odjechane wymagania sprzętowe...

    Czyli za duzo zmian w tym wymagajacych wiecej efortu ze strony uzytkownika.
    Tez nie rozumiem robienia ikon w jednym kolorze, z tym samym spotkalem
    sie w Andku, ciezej cos znalesc gdy kilka takich samych ikon jest,
    trzeba sie skupiac bardziej.

  • 28. Data: 2023-01-26 17:15:44
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 24 sty 2023 o 17:37, Uncle Pete pisze:

    > Ale bez modułu TPM 2.0 to chyba nadal się nie da?

    Ponoć daje się, ale później są problemy.
    Mam TPM na obu laptopach -- *zdecydowanie* wolę W10.

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/...

  • 29. Data: 2023-01-27 14:39:00
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    > Ponoć daje się, ale później są problemy.
    Sam mam komputer z TPM 2.0 ale nie chcialem wlaczac i bez problemu mam
    W11. Nie ma zadnych problemów.
    https://github.com/AveYo/MediaCreationTool.bat

    Normalnie instaluja sie zwykle updaty jak i 21H2 do 22H2 gładko.

    Krzysiek aka Tasiorsa

  • 30. Data: 2023-01-27 19:40:20
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 27 sty 2023 o 14:39, Tasiorsa pisze:

    > Sam mam komputer

    Laptop czy blaszak?

    > z TPM 2.0 ale nie chcialem wlaczac

    Jak to wyłączasz?

    > i bez problemu mam W11. Nie ma zadnych problemów.
    > https://github.com/AveYo/MediaCreationTool.bat

    > Normalnie instaluja sie zwykle updaty jak i 21H2 do 22H2 gładko.

    W11 góruje czymś/jakoś nad W10?
    Można ominąć logowanie do W11?
    (jeśli nie można -- chyba wolę zaczekać do
    czasu, gdy laptopy będą miały czytniki palców)

    --