  • 41. Data: 2023-01-28 21:22:57
    Temat: Re: Spieszcie sie kochac W10 -- tak szybko odchodza
    Od: Gil <g...@g...pl>

    In article <tqjna9$35sk7$1@dont-email.me>, T...@d...com
    says...

    > Ja pisalem raczej o zauwazonych przezemnie opiniach uzytkownikow. Po XP
    > SP2 to ten system byl wspominiany jako najlepszy Windows.

    Win 11 jest super. Nie potrzeba juz innnych programów do
    czyszczenie rejestru czy historii czy jak Rwevo.
    Telemetre mozna wylaczyc sameemu albo programem. Jest
    niezwykel stabilny.
    To taki prawie linux jakby nie zbieral danych.

  • 42. Data: 2023-01-28 23:52:34
    Temat: Re: Śpieszcie się kochać W10 -- tak szybko odchodzą
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2023-01-28 o 17:16, Animka pisze:
    > Nie ma tam Windows 11 Professional 64bit.
    Dziwne mój monitor pokazuje że jest!
    Wersje dostępne podczas instalacji:
    Windows Home, Windows Home N, Windows Home Single Language, Windows Pro,
    Windows Pro N, Windows Pro for Workstations, Windows Pro Education,
    Windows Education, Windows Enterprise, Windows Enterprise multi-session
    / Virtual Desktops, Windows IoT Enterprise, Windows Pro N for
    Workstations, Windows Pro Education N, Windows Education N

    Krzysiek aka Tasiorsa

  • 43. Data: 2023-01-29 00:43:47
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    W dniu 28.01.2023 o 21:22, Gil pisze:

> [...]
    > Telemetre mozna wylaczyc sameemu albo programem. Jest
    > niezwykel stabilny.
    > To taki prawie linux jakby nie zbieral danych.

    A czym wyłączyć aktualizację systemu i niepotrzebnych programów?

    Pozdrawiam

  • 44. Data: 2023-01-29 17:25:20
    Od: Gil <g...@g...pl>

    In article <63d5b334$0$9605$65785112@news.neostrada.pl>,
    r...@o...pl says...

    > A czym wyłączyć aktualizację systemu i niepotrzebnych programów?
    >

    > Pozdrawiam

    A w czym przeszkadza ci aktualizacja? Użytkownicy linuxa też się tym
    martwią i blokują aktualizację systemu?
    Poza tym czy masz na tyle wiedzy aby śledzic na bieżąco istotność tych
    poprawek i decydować czy są dobre czy nie?

  • 45. Data: 2023-01-29 18:35:27
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    W dniu 29.01.2023 o 17:25, Gil pisze:

    > A w czym przeszkadza ci aktualizacja? Użytkownicy linuxa też się tym
    > martwią i blokują aktualizację systemu?

    W linuxach jakie używam to użytkownik klika że aktualizować
    i nawet może wybrać co. W systemie gównianym nie do pomyślenia.

    > Poza tym czy masz na tyle wiedzy aby śledzic na bieżąco istotność tych
    > poprawek i decydować czy są dobre czy nie?

    Mam na tyle wiedzy aby nie chcieć aktualizować nieużywanych programów
    jak np. edge.
    A tu ani wyłączyć aktualizacji, ani odinstalować.

    Pozdrawiam

  • 46. Data: 2023-01-31 03:31:52
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 28 sty 2023 o 13:31, Tasiorsa pisze:

    > Mam normalnie założone konto lokalne bez hasła
    > Przy upgrade z Win 10 zostało lokalne ale jakbyś
    > chciał na świeżo lokalne to tak się to robi:
    > https://www.youtube.com/watch?v=TvVOjEAGUvw

    Dzięki. Być może będę upgradował z Win 10, choć kupiłem z W11...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-.' .,; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 47. Data: 2023-01-31 09:55:03
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    > https://www.dobreprogramy.pl/windows-10-zmierza-ku-k
    oncowi-wiemy-kiedy-zniknie,6857588901964352a

    > Na oficjalnej stronie Microsoftu możemy zobaczyć komunikat, mówiący
    > o tym, że 31 stycznia 2023 r. skończy się możliwość pobrania systemu
    > operacyjnego Windows 10 ze stron Microsoftu.
    >

    > https://www.microsoft.com/pl-pl/d/windows-10-home/d7
    6qx4bznwk4?activetab=pivot:omówienietab

    > 31 stycznia 2023 r. będzie ostatnim dniem możliwości pobrania
    > Windows 10. System Windows 10 nadal pozostanie wspierany przez
    > aktualizacje zabezpieczeń, które pomagają chronić komputer
    > przed wirusami, oprogramowaniem szpiegującym i innym złośliwym
    > oprogramowaniem do 14 października 2025 r.

    I dobrze, 10tka niby niezła,, ale 11tka po jakimś półrocznym używaniu
    okazuje się lepszym systemem. Ma choćby dużo lepiej rozwiązany system
    aktualizacji. Nie jest to co prawda poziom XP ale nawet nie ma co
    porównywać do 10, 8 czy 7ki.

  • 48. Data: 2023-01-31 17:58:45
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 31.01.2023 o 09:55, Trybun pisze:

> [...]
    > okazuje się lepszym systemem. Ma choćby dużo lepiej rozwiązany system
    > aktualizacji. Nie jest to co prawda poziom XP ale nawet nie ma co

    Jak znajdujesz to co chcesz otworzyć? Wpisujesz w wyszukiwarkę, żeby Ci
    pokazała to miejsce?

    --
    animka

  • 49. Data: 2023-02-01 10:51:07
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 31 sty 2023 o 09:55, Trybun pisze:

    > I dobrze, 10tka niby niezła,, ale 11tka po jakimś półrocznym używaniu
    > okazuje się lepszym systemem. Ma choćby dużo lepiej rozwiązany system
    > aktualizacji.

    W czym konkretnym objawia się owa dobroć?
    Pod W11 nie ma wściekłości znanej mi z W10?

    BTW -- ostatnio W10 jakby przyhamował...
    Od dawna nie widzę kilkunastu aktualizacji dziennie...

    > Nie jest to co prawda poziom XP

    WXP nie aktualizował się?
    To było tak dawno, że już niewiele pamiętam...

    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/.c

  • 50. Data: 2023-02-01 11:04:59
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 29 sty 2023 o 17:25, Gil pisze:

    > Poza tym czy masz na tyle wiedzy aby śledzic na bieżąco istotność
    > tych poprawek i decydować czy są dobre czy nie?

    Tak obszernej wiedzy nikt (być może poza bogiem M$) nie ma, czy
    wręcz -- nie posiada... Nikt tego nie wie -- czy obowiązkowy
    Edge (i równie obowiązkowa Cortana?) jest dobrą propozycją,
    czy złą... Aktualizuje się, instaluje w razie wywalenia...
    Okupuje czas, miejsce, drażni zakończenia ;) nerwowe...

    --