  • 31. Data: 2023-01-27 20:02:49
    Temat: Re: Śpieszcie się kochać W10 -- tak szybko odchodzą
    Od: netx <n...@g...pl>

    W dniu 27.01.2023 o 19:40, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > Można ominąć logowanie do W11?

    U mnie laptop sam się loguje do Windows 11. Wersja 22H2.
    Polecam jednak nakładkę StartAllBack, bez tego wątpię czy bym się
    przekonał do Windows 11. Pod Windows 10 też się posiłkowałem jaką
    nakładką o podobnej funkcjonalności.
    https://www.startallback.com/
    5$ na jeden komputer.

    PS.
    Działa wam news.aioe.org, bo u mnie przestał od kilku dni?

  • 32. Data: 2023-01-27 21:33:32
    Od: Gil <g...@g...pl>

    In article <tr15qk$n3e$2$Eneuel@news.chmurka.net>,
    Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console says...

    > Można ominąć logowanie do W11?

    Wystarczy zainstalować win11 bez podłączenia do neta.

  • 33. Data: 2023-01-27 22:55:20
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tqrdt3$itf$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    user m4rkiz pisze tak:

    > Gui jest jeszcze gorsze, a to już konkretny wyczyn, pozaokrąglali
    > rogi okien

    czas na zaokrągrąglone dolary ;)
    debile

    --
    https://vivaldi.com https://freecommander.com
    https://www.irfanview.com https://www.veracrypt.fr

  • 34. Data: 2023-01-28 01:26:20
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 27 sty 2023 o 20:02, netx pisze:

    > U mnie laptop sam się loguje do Windows 11. Wersja 22H2.

    Nie trzeba pamiętać PINów, haseł itd.?...

    > Działa wam news.aioe.org, bo u mnie przestał od kilku dni?

    Nie. Przeszedłem na Chmurkę i wieczny wrzesień...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

  • 35. Data: 2023-01-28 02:18:51
    Od: netx <n...@g...pl>

    W dniu 28.01.2023 o 01:26, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Nie trzeba pamiętać PINów, haseł itd.?...

    Przy włączaniu laptopa i uruchamianiu Windowsa hasła/piny nie potrzebne.
    To samo przy wybudzaniu z uśpienia. Jednak ja pamiętam hasło do
    Windows, ponieważ jakimś niezamierzonym sposobem czasem włączam
    "zablokuj" lub "przełącz użytkownika" i wtedy Windows pyta o hasło.
    Pewnie można by w takiej sytuacji wymusić wyłączenie komputera i
    ponownie uruchomić, jednak ja w takiej, nieczęstej sytuacji wklepuję hasło.

  • 36. Data: 2023-01-28 11:32:04
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tqji5a$lgf$1@gioia.aioe.org>
    user Piotr Adamczyk pisze tak:

    > Są i będą np. tu:
    > https://winiso.pl

    Baza _polskich_ wersji systemów Windows.

  • 37. Data: 2023-01-28 13:31:21
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    > Laptop czy blaszak?

    > Jak to wyłączasz?

    > W11 góruje czymś/jakoś nad W10?
    > Można ominąć logowanie do W11?
    > (jeśli nie można -- chyba wolę zaczekać do
    > czasu, gdy laptopy będą miały czytniki palców)

    Mam normalnie założone konto lokalne bez hasła
    Przy upgrade z Win 10 zostało lokalne ale jakbyś chciał na świeżo
    lokalne to tak się to robi:
    https://www.youtube.com/watch?v=TvVOjEAGUvw

    Krzysiek aka Tasiorsa

  • 38. Data: 2023-01-28 13:54:09
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2023-01-27 o 20:02, netx pisze:
    > Działa wam news.aioe.org, bo u mnie przestał od kilku dni?
    Nie działa. Ja zmieniłem na news.icm.edu.pl

    Krzysiek aka Tasiorsa

  • 39. Data: 2023-01-28 16:02:15
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    W dniu 28.01.2023 o 13:54, Tasiorsa pisze:
    > Nie działa. Ja zmieniłem na news.icm.edu.pl

    Skoro news.neostrada.pl działa, to po co przepłacać?

    --
    Olek

  • 40. Data: 2023-01-28 17:16:24
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 28.01.2023 o 11:32, PiteR pisze:
    > in <news:tqji5a$lgf$1@gioia.aioe.org>

    > Baza _polskich_ wersji systemów Windows.

    Nie ma tam Windows 11 Professional 64bit.

    --
    animka