  • 11. Data: 2023-05-20 22:00:38
    Temat: Re: "Spod auta było słychać syczenie i piski". Po Dacii wiele nie zostało
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-05-20 o 21:30, RadosławF pisze:
    > Sam to zrób.

    Zachowujesz się jak Tusk

    Głupio Ci teraz. Wracaj do swojej piaskownicy.

    Nie klikaj w cudze linki bo znowu Ci się coś nie wyświetli.

  • 12. Data: 2023-05-21 09:08:49
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 20.05.2023 o 22:00, _Master_ pisze:

    > Zachowujesz się jak Tusk

    Sam zachowujesz się ja tusk

    > Głupio Ci teraz. Wracaj do swojej piaskownicy.

    Głupio ci, wracaj do swojej piaskownicy.

    > Nie klikaj w cudze linki bo znowu Ci się coś nie wyświetli.

    I nie śmieć linkami bo znowu cię ktoś ośmieszy.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2023-05-21 13:31:02
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-05-21 o 09:08, RadosławF pisze:

    > Sam zachowujesz się ja tusk

    Noe własnie

    > I nie śmieć linkami bo znowu cię ktoś ośmieszy.

    Ty nie musisz czytać

    a ktoś inny (komu się wyświetla) zauważy jak działa proprądowa
    propaganda ;-)

  • 14. Data: 2023-05-21 17:08:16
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 21.05.2023 o 13:31, _Master_ pisze:

    > Noe własnie

    To zmień zachowanie, no chyba że ten krypto niemiec to twój idol.

    > Ty nie musisz czytać

    Ty nie musisz linkować.

    > a ktoś inny (komu się wyświetla) zauważy jak działa proprądowa
    > propaganda ;-)

    Po intensywnej dyskusji widać ile zauważyło.
    A tobie jako miłośnikowi tuska wolno zabierać głos w tak śliskich tematach?

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2023-05-21 17:26:59
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-05-21 o 17:08, RadosławF pisze:
    > Ty nie musisz linkować.

    Wolno mi. To moje unijne prawo obywatelskie.

    Masz z moim prawem jakiś problem FASZYSTO? ;-)

    A tobie jako miłośnikowi tuska wolno zabierać głos w tak śliskich tematach?

    Nawet sobie nie zdajesz sprawy że wzmogłeś się na konfederackiego szura? ;)

    Spierdalaj do swoje piaskownicy

  • 16. Data: 2023-05-21 23:08:04
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 21.05.2023 o 17:26, _Master_ pisze:

    > Wolno mi. To moje unijne prawo obywatelskie.
    >
    > Masz z moim prawem jakiś problem FASZYSTO? ;-)

    Taki sam jak ty z moim do komentowania twoich linków faszysto.

    > A tobie jako miłośnikowi tuska wolno zabierać głos w tak śliskich tematach?
    >
    > Nawet sobie nie zdajesz sprawy że wzmogłeś się na konfederackiego szura? ;)

    Nawet sobie nie zdajesz sprawy że nie umiesz cytować.

    > Spierdalaj do swoje piaskownicy

    Zastosuj to do siebie

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2023-05-22 12:03:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 19 May 2023 17:17:23 +0200, _Master_ wrote:
    > Tak dacia to tani samochód afujjjjjjjjjjj
    > Dopiero pod koniec artykuły dowiadujemy się że to samochód elektryczny.
    >
    > Lemingi co łykają tylko memy dowiedziały się że tanie samochody szybko
    > się palą
    >
    > To jest ekofaszystowskie skurwysyństwo nie dziennikarstwo; ;-)
    > https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/spo
    d-auta-bylo-slychac-syczenie-i-piski-po-dacii-wiele-
    nie-zostalo/17353xt

    Ale o co chodzi?
    Że napisali, że nie napisali, że elektryczny to dopiero pod koniec?

    Tak czy inaczej - jeden przypadek statystyki nie czyni.
    Poczekajmy na następne.

    J.

  • 18. Data: 2023-05-22 12:12:35
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 22.05.2023 o 12:03, J.F pisze:

> [...]
    > Że napisali, że nie napisali, że elektryczny to dopiero pod koniec?
    >
    > Tak czy inaczej - jeden przypadek statystyki nie czyni.

    I pewnie będą, już przy ułamku procenta są a co dopiero jak będzie
    więcej, tym bardziej że grozi nam zalanie przez chińskie 'wynalazki' tak
    jak teraz przez np hulajnogi.

    --
    Janusz

  • 19. Data: 2023-05-22 12:25:45
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    d-auta-bylo-slychac-syczenie-i-piski-po-dacii-wiele-
    nie-zostalo/17353xt

    > Ale o co chodzi?

    Chodzi o to że głąb, który nie wie co oznacza wymienione w PODTYTULE
    słowo "Spring", chce hejtować na grupie o motoryzacji....

  • 20. Data: 2023-05-22 14:40:03
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-05-22 o 12:03, J.F pisze:
    > Że napisali, że nie napisali, że elektryczny to dopiero pod koniec?

    Ty też nie rozumiesz na co odpowiadasz? ;)