  • Data: 2009-10-21 12:07:52
    Temat: Sprezysty pasek metalu a temperatura
    Od: "Andrzej" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie mam doswiadczenia w tej kwestii bo jestem elektronikiem i zwracam sie o
    porade.

    Potrzebny jest sprezysty pasek metalu, który bedzie dotykal lampy
    wyladowczej jako trigger. Lampa jest malych wymiarów i energia znacznie
    przewyzsza lampy fotograficzne generujac dosc duzo ciepla. Problem w tym,
    ze nie wiem jakiego materialy uzyc aby pasek nie stracil sprezystosc po
    kilkudziesieciu blyskach. Pózniej wymiana lampy. Ma to byc rodzaj testera z
    mozliwosci szybkiej wymiany lampki która nie ma typowego nawinietego drutu
    do wyzwalania. Podobne rozwiazanie sie sprawdzilo ale energie byly mniejsza
    tak jak i temperatury. Przewidywana grubosc blaszki równa lub ponizej 0,25
    mm tylko jaka stal, material. Mam dostep do róznych materialów i bede
    wdzieczny za wszelkie sugestie i przykladowe uniwersalne oznaczenia (
    katalogowe nazewnictwo) reszte i dostawce znajde.

    Dzieki i pozdrowienia A.