  • 11. Data: 2011-10-18 11:57:13
    Temat: Re: Sprzęt !!! :-)
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 18/10/2011 12:48, Marek Dyjor wrote:
> [...]
    x.asp

    > szok ciekawe cze AF bedzie już działał jak w Nikonie? :)

    Całe szczęście, że setki tysięcy profesjonalistów zarabiających na życie
    Canonami o tym nie wiedzą, załamali by się.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 12. Data: 2011-10-18 12:21:46
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    W dniu 10/18/11 1:57 PM, kamil pisze:

    Hej

    > Całe szczęście, że setki tysięcy profesjonalistów zarabiających na życie
    > Canonami o tym nie wiedzą, załamali by się.

    Daj spokój, nie pamiętasz jazd z AF przy 1'dynkach?
    Najpierw próbowali łatać FW, potem o ile pamiętam większość wzywali do
    serwisu, wymieniali coś w komorze lustra. Potem wychodziły poprawione
    wersje oznaczone na pudłach kolorowymi kropkami. Chyba ze dwa lata z tym
    kombinowali. To wtedy Nikon zaczął swoimi D3 i D700 odzyskiwać rynek
    profi po dłuższym czasie dominacji Canona.

    A skoro twierdzisz że tak dobry był ten stary AF to skąd taka duża
    zmiana w nowej serii do złudzenia przypominająca układ Nikona z 2008 roku?
    Przecież poprzedni układ o ile pamiętam miał znacznie ciekawiej
    rozproszone punkty AF, z założenia świetny, niestety tylko z założenia ;)
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 13. Data: 2011-10-18 14:07:23
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > Całe szczęście, że setki tysięcy profesjonalistów zarabiających na życie
    > Canonami o tym nie wiedzą, załamali by się.

    Do wszystkiego mozna sie przyzwyczaic.

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 14. Data: 2011-10-18 14:24:11
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kamil wrote:

    > Całe szczęście, że setki tysięcy profesjonalistów zarabiających na
    > życie Canonami o tym nie wiedzą, załamali by się.

    oj działo sie działo swego czasu:)

  • 15. Data: 2011-10-18 18:24:16
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-10-18 08:53, John Smith pisze:
    > http://www.dpreview.com/news/1110/11101810canoneos1d
    x.asp

    He, nikt se tu nie kupi (jak również na innych forach), ale komentować
    fajnie :)

    --
    pozdrawia Adam
    /godzenie się z tradycją boli niepokornych/

  • 16. Data: 2011-10-19 06:19:54
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote:

    x.asp

    > He, nikt se tu nie kupi (jak również na innych forach), ale komentować
    > fajnie :)

    Myślisz, że aparaty małoobrazkowe nie przyjmą się na rynku?
    Hmm... Właściwie to ja też nie wiem, ale może więcej otwartości? ;-)

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 17. Data: 2011-10-19 06:55:47
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 19 Okt., 08:19, "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>
    wrote:
> [...]
    >
    >     Myślisz, że aparaty małoobrazkowe nie przyjmą się na rynku?
    > Hmm... Właściwie to ja też nie wiem, ale może więcej otwartości? ;-)

    to kwestia ceny
    jesli cena matryc ff spadnie a aparaty FF zejda do poziomu cenowego
    max 1000 euro to beda sie sprzedawac tak jak dzisiaj aps .
    jakosc obrazu jest jednak lepsza .

  • 18. Data: 2011-10-19 07:08:42
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-10-19 08:19, Mariusz [mr.] pisze:

    > Myślisz, że aparaty małoobrazkowe nie przyjmą się na rynku?
    > Hmm... Właściwie to ja też nie wiem, ale może więcej otwartości? ;-)

    Otwartość na wielkiego kloca za 25tyś? Ale duzi chłopcy lubią gadać o
    dużych rzeczach :)

    --
    pozdrawia Adam
    /ile kremówek zjadł papież?/

  • 19. Data: 2011-10-19 07:17:45
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote:

    > Otwartość na wielkiego kloca za 25tyś? Ale duzi chłopcy lubią gadać
    > o dużych rzeczach :)

    Ja tylko mówię o faktycznie słabej sprzedaży aparatów małoobrazkowych... ;)

    Bo ta dyskusja trwa już od ilu? Sześćdziesięciu lat? Wciąż słyszę,
    że słaba jakość, że komu to potrzebne, że to się nie przyjmie... :))

    A ja jestem jakiś dziwny i chętnie bym wszedł w mały obrazek, ALE LEKKI!

    Mariusz [mr.]

  • 20. Data: 2011-10-19 07:27:24
    Od: John Smith <j...@e...net>

    W dniu 2011-10-19 09:17, Mariusz [mr.] pisze:
> [...]
    > że słaba jakość, że komu to potrzebne, że to się nie przyjmie... :))
    >
    > A ja jestem jakiś dziwny i chętnie bym wszedł w mały obrazek, ALE

    Ja już dawno wszedłem.
    Ale to NTG. ;-)

    --
    Mirek