  • 1. Data: 2011-10-18 06:53:59
    Temat: Sprzęt !!! :-)
    Od: John Smith <j...@e...net>

    http://www.dpreview.com/news/1110/11101810canoneos1d
    x.asp

  • 2. Data: 2011-10-18 09:18:22
    Temat: Re: Sprzęt !!! :-)
    Od: Ghosthunter <n...@n...com>

    Dnia Tue, 18 Oct 2011 08:53:59 +0200, John Smith napisał(a):

    > http://www.dpreview.com/news/1110/11101810canoneos1d
    x.asp

    Ładne cacko!

    Ja chcę taką maszynkę!

  • 3. Data: 2011-10-18 09:47:14
    Od: "Adameck" <a...@o...pl>

    > http://www.dpreview.com/news/1110/11101810canoneos1d
    x.asp

    Ciekawe czy zdetronizuje pod wzgledem szumow nie pokonanego do tej pory Nikosia
    D3s?

    Adameck

  • 4. Data: 2011-10-18 09:56:19
    Od: John Smith <j...@e...net>

    W dniu 2011-10-18 11:47, Adameck pisze:
    x.asp

    > Ciekawe czy zdetronizuje pod wzgledem szumow nie pokonanego do tej pory Nikosia
    > D3s?

    Ciekawe co pokaże konkurencja, zanim ten Canon pojawi się na półkach. :-)

    --
    Mirek

  • 5. Data: 2011-10-18 09:59:43
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    W dniu 10/18/11 8:53 AM, John Smith pisze:

    Hej

    > http://www.dpreview.com/news/1110/11101810canoneos1d
    x.asp

    Super sprzęcik reporterski się zapowiada, wreszcie Canon się obudził i
    zbudował godnego konkurenta dla D3s.
    A jak spojrzeć na układ AF to ułożenie niemal identyczne jak w Nikonie,
    niby więcej punktów krzyżowych ale żeby się nie okazało że sprawność
    tego AF będą 2 lata poprawiać, jak to miało miejsce w ostatnich 1'dynkach.

    Mam takie nieodparte wrażenie że D3 2008 = 1d5 2011 ;)

    Ciekawi mnie jeszcze z jakiego powodu zapowiada się puszkę 6 miesięcy
    przed wprowadzeniem jej na rynek?
    No chyba nie po to żeby zabić sobie sprzedaż poprzedniej generacji 1'dynek?

    Jedynym sensownym moim zdaniem powodem jest świadomość bliskiej premiery
    nowych D800/D4 ze specyfikacją mogącą odebrać kolejny kawał tortu profi
    Canonowi.
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 6. Data: 2011-10-18 10:21:47
    Od: John Smith <j...@e...net>

    W dniu 2011-10-18 11:59, Kryhu pisze:
> [...]
    >
    > Jedynym sensownym moim zdaniem powodem jest świadomość bliskiej premiery
    > nowych D800/D4 ze specyfikacją mogącą odebrać kolejny kawał tortu profi

    Taka taktyka miałaby chyba mały sens. Dawałaby konkurencji większe pole
    manewru. Zawsze lepiej strzelać do czegoś co wiemy jak wygląda.
    Czy nie sensowniej byłoby w takim układzie poczekać na to, co pokaże
    konkurencja i dopasować do tego specyfikację? I mieć "ostatnie" słowo?

    --
    Mirek

  • 7. Data: 2011-10-18 10:52:40
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 18.10.2011 12:21, John Smith wrote:

> [...]
    > Czy nie sensowniej byłoby w takim układzie poczekać na to, co pokaże
    > konkurencja i dopasować do tego specyfikację? I mieć "ostatnie" słowo?

    Przygotowanie matrycy to nie jest miesiąc czasu. Reszta aparatu to też
    długie miesiące pracy. Jak konkurencja coś wypuszcza na rynek, to zwykle
    już ma koncepcję czegoś lepszego.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 8. Data: 2011-10-18 11:10:00
    Temat: Odp: Sprzęt !!! :-)
    Od: "Arkadiusz Stopa" <arek@zmyłka.pl>

    Użytkownik "John Smith" <j...@e...net> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:j7jig3$6v5$...@n...news.atman.pl...

    > Ciekawe co pokaże konkurencja, zanim ten Canon pojawi się na
    > półkach. :-)
    -----------------
    Pewnie coś równie fajnego lub nawet lepszego.
    Przecież nie poddadzą się bez walki...

    --

    Pozdrawiam serdecznie!

    Arkadiusz Stopa

    <s...@p...pl> tel. 897633408, 502218138
    www.stopa.cso.pl

  • 9. Data: 2011-10-18 11:27:35
    Od: John Smith <j...@e...net>

    W dniu 2011-10-18 12:52, b...@n...pl pisze:

    > Przygotowanie matrycy to nie jest miesiąc czasu. Reszta aparatu to też
    > długie miesiące pracy. Jak konkurencja coś wypuszcza na rynek, to zwykle
    > już ma koncepcję czegoś lepszego.

    Właśnie o to chodzi, że gotowe produkty, ale także ich poszczególne
    elementy i ficzery hardware'owe i software'owe nakładają się w czasie, i
    dla wielu elementów można arbitralnie dobrać moment, kiedy i w którym
    produkcie się pojawią. Czasem chodzi o jakiś celowo utrzymywany brak
    kompatybilności, czasem o coś od dawna leżącego na półkach. Każdy
    producent ma parę takich rzeczy w zanadrzu. Np EC u Canona.

    Proces tworzenia produktu się przecież uelastycznia, a time-to-market
    skraca m.in. właśnie po to, aby w ostatnim momencie podjąć taką lub inną
    decyzję.

    --
    Mirek

  • 10. Data: 2011-10-18 11:48:10
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    John Smith wrote:
    > http://www.dpreview.com/news/1110/11101810canoneos1d
    x.asp

    szok ciekawe cze AF bedzie już działał jak w Nikonie? :)