  • 11. Data: 2009-03-06 16:59:21
    Temat: Re: Sprzężenie w głośnikach :/
    Od: XWindowsMen <x...@g...com>

    On 5 Mar, 20:07, "Zbig T." <z...@z...net> wrote:

    > Jeszcze jedno... Masz jakieś szczegóły (link) tego głośnika ze
    > wzmacniaczem? Pod które wejście podłączasz lapa i jak jest ono opisane?
    > Nie służy to w założeniu do odsłuchu z gitary? Może przypadkiem
    > podłączasz lapa pod wejście gitarowe (wysokiej impedancji) albo/i
    > symetryczne?

    Jest to coś takiego:
    http://www.gitaraibas.pl/laney-lx12-wzmacniacz-gitar
    owy-p-365.html
    Komputer podłączony pod wejście jack na CD.

  • 12. Data: 2009-03-06 17:00:51
    Od: XWindowsMen <x...@g...com>

    On 5 Mar, 21:53, BrunoN Bluthgeld <b...@W...o2.pl>
    wrote:

    > I dalej nie będzie szaleństwa, bo głośniki w takich piecykach nie
    > przenoszą wysokich częstotliwości (kończąc się na 4Khz, czy coś w tym
    > stylu). Dziwny pomysł, tak w ogóle :)

    W sumie racja. Spasowałem. Kombinowałem z różnymi ustawieniami... ale
    nic nie wyszło - tego głośnik jak widać do takich zastosowań chyba nie
    bardzo się nadaje... dźwiękówka w lapie swoją drogą :/ Pozdrawiam i
    dziękuję za zainteresowanie się tematem.

  • 13. Data: 2009-03-06 18:47:17
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "XWindowsMen"
    >Nie mam żadnego wzmacniacza. Laptopy jak i głośnik zasilany z sieci
    >oczywiście.

    Raczej wątpię, żebyś nie miał żadnego wzmacniacza. Tym, co wychodzi
    z D/A raczej żadnego sensownego głośnika nie popędzisz.

    PS: Ilu was tam jest, że jesteście "Men"? (I co to jest XWindows?)
    --
    \------------------------/ Odsłonięcie twarzy czasami pokazuje więcej,
    | http://epsilon.eu.org/ |
    /------------------------\

  • 14. Data: 2009-03-06 18:57:21
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    XWindowsMen pisze:

    > W jednym na pewno jest jakiś Realtek. Oba komputery raczej nisko-
    > budżetowe także w sumie to chyba za dużo teraz od nich wymagam...

    A co to jest "głośność wejścia" w tym Realteku? Wyłączyłam to teraz i
    lepiej mi muzyka gra.

    --
    animka

  • 15. Data: 2009-03-06 20:49:23
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "XWindowsMen" <x...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    On 5 Mar, 17:58, "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:

    > Czy głośnik jest ze wzmacniaczem? Jak jest zasilany? Zasilacz, bateria?
    > Jak zasilane są laptopy?

    Nie mam żadnego wzmacniacza. Laptopy jak i głośnik zasilany z sieci
    oczywiście.

    Jeśli piszesz, że głośnik zasilany z sieci, to znaczy że masz w nim
    wzmacniacz. :)

    Spróbuj jaka będzie jakość dźwięku przy zasilaniu laptopa tylko z baterii.
    Odłącz od laptopa WSZYSTKIE kable i przetestuj.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba