  • 41. Data: 2021-10-31 02:46:49
    Temat: Re: Stal na nóż
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 22.10.2021 o 11:35, Konrad Anikiel pisze:

    > Ludzie dzielą się na takich co wiedzą i na takich co znają takich co wiedzą. Na
    usenetach nawet nie trzeba nikogo pytać kto do której grupy należy. Sam pokaże.

    Według mnie ty należysz do tych co wiedzą (i myślą), i ciesze się że
    jeszcze tacy ludzie jakoś są jeszcze na tym usenecie.

  • 42. Data: 2021-10-31 02:49:30
    Od: robot <r...@o...pl>

    https://youtu.be/mmkfLd5eKRU

  • 43. Data: 2021-10-31 02:53:45
    Od: robot <r...@o...pl>

    > Kup pręta i przekuj a nie piłuj z plasterka. Albo rozetnij łożysko. Na gorąco
    wyprostuje pierścień zewnętrzny i potem wypiluj kształt. Stal na łożyska po
    odpuszczeniu daje się pilowac pilnikiem. Z gotowych stalkę kup i obrób na szlifierce.
    I ostatnia rada kup sobie nożyk zamiast go robić. Nic lepszego niż dobry kupny nie
    zrobisz a będzie sporo droższy od kupnego.

    Dobrze mówisz.
    Ja wiem, że kupić sie da.
    Ale chciałem samemu się pobawić w robienie tego.

  • 44. Data: 2021-10-31 03:01:12
    Od: robot <r...@o...pl>

    https://youtu.be/4irTV1xZ-EM

  • 45. Data: 2021-10-31 13:13:09
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    robot napisał(a):

    > https://youtu.be/mmkfLd5eKRU

    Dzięki, nie warto. Tak czy siak kibicuję i podziwiam zapał.

    https://e-moff.pl/pl/p/Noz-do-gilotyny-IDEAL/816

  • 46. Data: 2021-10-31 13:19:42
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    robot napisał(a):

    > https://youtu.be/4irTV1xZ-EM

    Był o tym wątek na tej grupie. Nieszkodliwe hobby dla rajcujących się pseudo
    ostrością
    i gotowych za nią zapłacić 1000-2000 usd.

    https://youtu.be/cE9bn1BBJoY

  • 47. Data: 2021-10-31 13:25:55
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    niedziela, 31 października 2021 o 13:19:42 UTC+1 Astralny Rębajło napisał(a):

    > Był o tym wątek na tej grupie. Nieszkodliwe hobby dla rajcujących się pseudo
    ostrością
    > i gotowych za nią zapłacić 1000-2000 usd.
    >

    > https://youtu.be/cE9bn1BBJoY

    Znaczy w tym filmie co zapodałeś masz marketing, zaś w moim masz
    wynik pracy inżyniera. 2 kąty ostrzenia, twardość dobrana na optimum wydajności,
    nacisk i stal jakaś tam "Sollingen(R)", zerknij może Ci podejdzie.

    I jak już coś wyrzeźbisz daj znać:)

  • 48. Data: 2021-10-31 16:38:17
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Sunday, 31 October 2021 at 10:46:52 UTC+9, robot wrote:

    usenetach nawet nie trzeba nikogo pytać kto do której grupy należy. Sam pokaże.

    > Według mnie ty należysz do tych co wiedzą (i myślą), i ciesze się że
    > jeszcze tacy ludzie jakoś są jeszcze na tym usenecie.

    Chyba najważniejszym narzędziem inżyniera jest komunikacja. Każdy pomysł trzeba
    przedstawić kolegom i poddać go dyskusji. Inaczej bardzo trudno jest znaleźć słabe
    strony, możliwości ulepszenia itd. Dokładnie po to jest grupa, ja tu tylko przynoszę
    jakiś tam pomysł albo kawałek wiedzy, a czy z tego co ja tu napiszę (i inni
    użytkownicy grupy) da się sklecić coś sensownego, to już wysiłek grupowy, nie mój.
    Praktyka apokazuje że niewiele. Właściwie to więcej z tej grupy pożytku w prywatnej
    korespondencji z co ciekawszymi ludźmi, niż to co tu się odbywa publicznie.