  • From: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Starzenie się benzyny - mieszanki
    Date: Mon, 29 Mar 2010 15:39:40 +0200

    Witam !!

    Mam w plastikowym pojemniku trochę gotowej mieszanki benzyny z olejem do
    dwusówów (konkretnie do piły spalinowej). Zastanawia mnie, czy taka
    mieszakna się starzeje i może mieć niekorzystny wpływ na silnik? Niby koszt
    zrobienia nowej mieszanki jest znikomy, ale szkoda wylewać (nawet ciężko się
    pozbyc takiej benzyny). Mieszanka jest zrobiona około rok temu.

    Więc wlać do piły i spalić, czy pozbyć się?

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski